Wartość marketingowa sportowców na podstawie badań IRCenter - Marketing przy Kawie
Wartość marketingowa sportowców na podstawie badań IRCenter
  • 0
  • 4
7.05.2021

Wartość marketingowa sportowców na podstawie badań IRCenter

Kamil Stoch i Piotr Żyła otwierają ranking polskich sportowców o najwyższej wartości marketingowej. Kajetan Kajetanowicz, Maja Włoszczowska i Andrzej Stękała mają największy potencjał marketingowy. Z kolei drużyny skoczków narciarskich i reprezentacji Polski w piłce nożnej są najbardziej atrakcyjne sponsorsko. To wyniki badania przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie biura reklamy TVP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 maja 2021