Heinz stworzył zestaw do makijażu na Halloween z limitowaną edycją ketchupu
  • 2
  • 1
25.10.2021

Heinz stworzył zestaw do makijażu na Halloween z limitowaną edycją ketchupu

Z okazji zbliżającego się Halloween Heinz przygotował limitowaną edycję ketchupu pod nazwa Tomato Blood. Wykorzystuje fakt, że to właśnie pomidorowy sos bardzo często wykorzystywany jest jako sztuczna krew. Ketchup wchodzi w skład specjalnego zestawu do makijażu.

Marka stworzyła Tomato Blood Costume Kit, czyli zestaw do makijażu na Halloween. W jego skład wchodzą:

  • paletka cieni,
  • gąbka,
  • zakraplacz,
  • zestaw pędzli do makijażu,
  • arkusze z kryształkami,
  • sztuczne tatuaże,
  • zęby wampira,
  • upiorne rzęsy,
  • butelka ketchupu Tomato Blood.

Zestaw kosztuje 19,99 dol. i można go zamówić na stronie www.heinzhalloween.com.

Ponadto 21 października marka uruchomiła swój tymczasowy sklep w Santa Monica. Konsumenci mogą tam zdobywać markowe gadżety Heinza na Halloween, a także tworzyć własne kostiumy na tę okazję. Marka prosi też fanów, by dzielili się zdjęciami kostiumów wykonanymi z jej pomocą w mediach społecznościowych i zaprasza do współpracy influencerów.

Źródło: www.thrillist.com

  • 1
zestaw do makijażu na Halloween

Heinz stworzył zestaw do halloweenowego makijażu

25 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2021

Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa polskiego tenisisty

Obecny sezon jest najlepszym w karierze Huberta Hurkacza. W tym roku tenisista pochodzący z Wrocławia awansował z 34. na 9. miejsce w rankingu ATP. To najwyższa lokata zajmowana przez Polaka w historii męskiego tenisa. Świetna sportowa postawa przełożyła się na ekspozycję medialną Hurkacza – pokazuje raport agencji Publicon na podstawie danych dostarczonych przez Press-Service Monitoring Mediów.

24 października 2021

22 października 2021