Heinz stworzył zestaw do makijażu na Halloween z limitowaną edycją ketchupu
  • 2
  • 1
25.10.2021

Heinz stworzył zestaw do makijażu na Halloween z limitowaną edycją ketchupu

Z okazji zbliżającego się Halloween Heinz przygotował limitowaną edycję ketchupu pod nazwa Tomato Blood. Wykorzystuje fakt, że to właśnie pomidorowy sos bardzo często wykorzystywany jest jako sztuczna krew. Ketchup wchodzi w skład specjalnego zestawu do makijażu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2021

Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa polskiego tenisisty

Obecny sezon jest najlepszym w karierze Huberta Hurkacza. W tym roku tenisista pochodzący z Wrocławia awansował z 34. na 9. miejsce w rankingu ATP. To najwyższa lokata zajmowana przez Polaka w historii męskiego tenisa. Świetna sportowa postawa przełożyła się na ekspozycję medialną Hurkacza – pokazuje raport agencji Publicon na podstawie danych dostarczonych przez Press-Service Monitoring Mediów.

24 października 2021

22 października 2021