Kosmos w komunikacji marketingowej – jak marki wykorzystują ten temat?Kosmos w komunikacji marketingowej – jak marki wykorzystują ten temat?Kosmos w komunikacji marketingowej – jak marki wykorzystują ten temat?Kosmos w komunikacji marketingowej – jak marki wykorzystują ten temat?
Teraz dla marek interesujący jest temat Czerwonej Planety (fot. Pixabay)

Kosmos w komunikacji marketingowej – jak marki wykorzystują ten temat?

Kosmos w komunikacji marketingowej – jak marki wykorzystują ten temat?
Weronika Weimer

Weronika Weimer

-

PR junior executive, Planet Partners

Weronika Weimer

Weronika Weimer

PR junior executive
Planet Partners

W agencji, która od lat jest organizatorem jednych z największych na świecie, międzynarodowych zawodów łazików marsjańskich, wspiera zespół lekkim piórem i dogłębnym researchem. Drogę zawodową rozpoczęła w agencji influencer marketingu, gdzie stawiała pierwsze kroki w obszarze PR.

Wielu z nas wstrzymało oddech, gdy 18 lutego łazik Perseverance przymierzał się do lądowania na powierzchni Marsa. Kiedy okazało się, że lądowanie w Kraterze Jezero zakończyło się sukcesem, internet zalała fala kosmicznych kreacji. Na Marsie pojawiły się samochody, paczkomaty, a nawet suszona wołowina. Perseverance rozbudził wyobraźnię wielu marek na całym świecie. I nic dziwnego, ponieważ misje kosmiczne (zwłaszcza udane) wywołują wielkie emocje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się