Create Tomorrow – zrewolucjonizuj świat słonych przekąsek!
  • 0
  • 3
26.10.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Create Tomorrow – zrewolucjonizuj świat słonych przekąsek!

Świat innowacyjnej reklamy i nowoczesnego designu nie jest dla Ciebie obcy? „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” to konkurs dla Ciebie. Masz szansę na zgarnięcie nawet 10 tys. zł. Wystarczy, że wykażesz się dużą dozą kreatywności i zaprojektujesz innowacyjną ekspozycję, która wniesie powiew świeżości do świata nowoczesnego marketingu!

Poznaj świat nowoczesnej reklamy

Materiały typu POS (ang. Point of Sale) są jednym z najpopularniejszych typów reklamy zewnętrznej. W dzisiejszych czasach coraz trudniej jest przyciągnąć wzrok odbiorców, dlatego tak ważne jest przemyślane, spójne i atrakcyjne wizualnie projektowanie reklamy. Klasyczne standy zaczynają wychodzić z mody. Ze względu na impulsowość zakupu produktów z kategorii słonych przekąsek dobrze przygotowana, przyciągająca uwagę ekspozycja w punkcie sprzedaży pełni kluczową rolę w wyborze konsumentów.

Zadanie konkursowe

W konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” może wziąć udział każdy, kogo cechuje kreatywność, a zainteresowania obejmują szeroko pojęty design użytkowy. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek.

Najwyżej oceniane będą projekty uwzględniające najnowsze trendy. Forma prezentacji jest dowolna – może to być rysunek, makieta, film, animacja, bot czy rozwiązanie AR. Termin ostateczny przesyłania prac na adres konkurs@createtomorrow.pl upływa 1 grudnia, a zgłoszenia przyjmowane są do 10 listopada za pośrednictwem formularza na stronie konkursu.

Stworzyliśmy ten konkurs z myślą o osobach, które stawiają pierwsze kroki w świecie designu. Chcemy je w tym wspierać, dlatego zapraszamy wszystkich uczestników do wzięcia udziału w webinarze. Podczas prelekcji ekspertów będzie można zaczerpnąć inspiracji oraz zadawać pytania dotyczące aspektów technicznych projektu – mówi Joanna Gruszczyńska, manager trade marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o.

Webinar „Zaprojektuj ekspozycję przyszłości. Wykorzystaj nowe trendy w oparciu o zrównoważony rozwój” odbędzie się 4 listopada o 17:00. Wtedy też oficjalnie rozpocznie się rywalizacja. Prelegentkami będą Agnieszka Polkowska i Natalia Bienias, ekspertki z zakresu projektowania użytkowego. Szczegóły webinaru można znaleźć w wydarzeniu na Facebooku.

Do zdobycia ciekawe nagrody!

Dla autorów najciekawszych projektów przewidzianych jest aż czternaście atrakcyjnych nagród! Nagroda główna to 10 tys. zł. Jury przyzna również trzy wyróżnienia w wysokości 5 tys. zł oraz dziesięć dodatkowych nagród w postaci przekąsek o wartości 200 zł.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 16 grudnia w formie filmu zamieszczonego na stronie głównej konkursu.

Fundatorem nagród w konkursie jest The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o. – znany na całym świecie producent słonych przekąsek. Firma jest kojarzona przede wszystkim z produktami takich marek jak Crunchips, Monster Munch, Wiejskie Ziemniaczki, Nic Nac’s, Curly czy Chipsletten.

Całe wydarzenie objęte jest patronatem Collegium Da Vinci. Partnerem konkursu jest Brief.pl.

Więcej informacji na temat konkursu znajdziesz na stronie.

  • 3
Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości

Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości

Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości
Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości

25 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2021

Polski oddział SAR na czele komitetu partnerów Effie

W październiku Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR objął funkcję przewodniczącego Effie Partner Council. Funkcja ta podkreśla pionierski sposób myślenia SAR o rozwoju samego konkursu, a także głębokie rozumienie współczesnej komunikacji marketingowej i potrzeby ciągłego poszerzania wiedzy branżowej. Poprzednio komitetowi partnerów Effie przewodniczyła Australia.