Komfort wybrał agencje do obsługi mediowej
  • 0
  • 1
25.10.2021

Komfort wybrał agencje do obsługi mediowej

Value Media we współpracy z SalesTube (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową marki Komfort. Zakres współpracy obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach online, a także analitykę.

Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była fachowa wiedza i doświadczenie w obszarze obsługi podmiotów, które mają czołową pozycję na rynku handlu detalicznego w sprzedaży online. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kompetencje w obsłudze kanałów performance marketingowych. Value Media wyróżnia się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie strategicznej współpracy – mówi Michał Chyczewski, wiceprezes marki Komfort.

Współpraca marek ruszy w listopadzie. Umowa została podpisana na 3 lata.

  • 1
Komfort

Komfort wybrał agencje do obsługi mediowej

25 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2021

Hubert Hurkacz świetny nie tylko na korcie. Rośnie wartość marketingowa polskiego tenisisty

Obecny sezon jest najlepszym w karierze Huberta Hurkacza. W tym roku tenisista pochodzący z Wrocławia awansował z 34. na 9. miejsce w rankingu ATP. To najwyższa lokata zajmowana przez Polaka w historii męskiego tenisa. Świetna sportowa postawa przełożyła się na ekspozycję medialną Hurkacza – pokazuje raport agencji Publicon na podstawie danych dostarczonych przez Press-Service Monitoring Mediów.