Organizacja data-driven: przewodnik dla przedsiębiorcówOrganizacja data-driven: przewodnik dla przedsiębiorcówOrganizacja data-driven: przewodnik dla przedsiębiorcówOrganizacja data-driven: przewodnik dla przedsiębiorców
Bycie data-driven to o wiele więcej niż pobieranie danych (fot. Pixabay)

Organizacja data-driven: przewodnik dla przedsiębiorców

Organizacja data-driven: przewodnik dla przedsiębiorców
Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

-

head of marketing, CUX.io

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

head of marketing
CUX.io

Od lat związana z branżą kreatywną. Prowadzi zajęcia ze studentami i szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych. W pracy najbardziej skupia się na nieszablonowym podejściu do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowaniu strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.

Firmy opierające działalność na danych mają 23-krotnie większe szanse na pozyskanie klientów – te dane McKinsey Global Institute robią wrażenie. Takie firmy mają też 6 razy większe prawdopodobieństwo zatrzymania klienta i aż 19-krotnie większe prawdopodobieństwo przynoszenia zysków. Bycie data-driven ma swoje zalety, ale jak zacząć podążać tą drogą ku lepszej biznesowej przyszłości? Oto krótki przewodnik dla przedsiębiorców, którzy chcą podjąć to wyzwanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się