0 2 0 0 0 15.01.2020Biedroń czy Duda – kto jest ulubieńcem użytkowników Facebooka? Sotrender sprawdził w badaniu Audience ScanSotrender za pomocą badania Audience Scan przeanalizował profile demograficzne osób zainteresowanych na Facebooku Andrzejem Dudą i Robertem Biedroniem. Okazuje się, że oficjalny profil obecnego prezydenta ma więcej fanów niż oficjalny profil Roberta Biedronia, a mimo to zainteresowanie prezydentem jest mniejsze.
0 1 0 0 0 15.01.2020Burger King ma posadę dla księcia Harry’egoBrytyjski książę Harry i jego żona Meghan postanowili zrezygnować z roli wysokich rangą członków rodziny królewskiej. Zamierzają stać się niezależni finansowo. Na tę wiadomość zareagowała sieć Burger King.
1 3 0 0 0 15.01.2020Telewizja najskuteczniej rozwija ludzkie pasje – pokazuje badanie na zlecenie DiscoveryNa zlecenie Discovery przeprowadzono badanie na temat ludzkich pasji i zainteresowań. W projekcie wzięło udział 13 tys. osób z 13 krajów. Wyniki wskazują, że telewizja to główne źródło inspiracji i informacji z obszaru ulubionych zainteresowań odbiorców. Ma znacznie silniejszy wpływ na wyzwalanie w ludziach pasji niż social media.
1 1 0 0 0 15.01.2020Jedi w kinie. Electronic Arts zaskoczyło fanów „Gwiezdnych wojen”Z okazji premiery filmu „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie” Electronic Arts, wydawca gry „Star Wars Jedi: Upadły zakon”, przygotowało dla widzów niespodziankę. Przed premierowymi seansami w kinach Cinema City wybrane osoby miał okazję zagrać w grę na dużym ekranie.
0 1 0 0 0 15.01.2020Rekordowa kara za dieselgate dla Volkswagen Group Polska od UOKiKPonad 120 mln zł – tyle wynosi kara nałożona przez Marka Niechciała, prezesa UOKiK za tzw. aferę dieselgate. Sankcja została nałożona na Volkswagen Group Polska za wprowadzenie w błąd co do poziomu emisji spalin i kierowanie wytycznych skutkujących odrzuceniem reklamacji. To najwyższa kara w historii UOKiK za naruszenie praw konsumentów.
0 1 0 0 1 14.01.2020Call for papers – podziel się wiedzą na najważniejszych targach opakowań w Polsce1 i 2 kwietnia w Expo XXI Warszawa odbędą się 12. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Jeśli chcesz podzielić się swoją wiedzą, masz ciekawe case studies, możesz zgłosić temat na seminarium WorkShops, które odbędzie się podczas targów.
0 9 0 0 0 14.01.2020Adidas odczarowuje pojęcie sportu w kampanii „Reimagine Sport”Adidas rozpoczyna rok 2020 zainspirowany przekonaniem, że sport ewoluował. Nie chodzi w nim już o osiąganie najlepszych wyników, ustanawianie nowych rekordów i porównywanie siebie z innymi. Marka zaprasza do zdefiniowania na nowo pojęcia sportu oraz zachęca kobiety do postrzegania siebie jako sportowców, niezależnie od poziomu zaawansowania.
0 3 0 0 0 14.01.2020Dżem Babci na Dzień Babci. Łowicz rozpoczyna kampanię OOHW ciągu roku jest wiele okazji do świętowania z bliskimi. Łowicz zachęca do tego, by wspólnie się nim cieszyć się i celebrować każdy... dżem dobry. Marka rozpoczyna komunikację na 2020 r. od przypomnienia o styczniowym święcie babci.
0 2 0 0 0 14.01.2020Europejska piłka znowu pobija rekord. Przychody czołowej dwudziestki klubów wyniosły 9,3 mld euro – badanie DeloitteFC Barcelona po raz pierwszy w historii stanęła na czele klubów piłkarskich o największych przychodach na świecie. W sezonie 2018/2019 przychody hiszpańskiego giganta były rekordowe i wyniosły prawie 841 mln euro. Na 2. miejscu znalazł się ubiegłoroczny zwycięzca, czyli Real Madryt, a na 3. Manchester United. Przychody dwudziestki największych futbolowych drużyn wyniosły 9,3 mld euro, o 11% więcej niż rok wcześniej. To najważniejsze wnioski z 23. edycji raportu Deloitte „Football Money League”.
0 4 0 0 0 14.01.2020Rośnie znajomość Dawida Kubackiego. Badanie ARC Rynek i OpiniaZ roku na rok rośnie odsetek osób, które przyznają, że znają dobrze lub bardzo dobrze skoczków narciarskich. Jednocześnie maleje odsetek osób, które zupełnie nie rozpoznają skoczków – niezależnie od tego, czy interesują się skokami narciarskimi, czy nie. Najbardziej znany spośród skoczków to Kamil Stoch. Dobrą znajomość Dawida Kubackiego, zwycięzcy ostatniego Turnieju Czterech Skoczni, deklarowało w 2019 r. więcej osób niż w roku ubiegłym (o 8 p.p.) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.