Standy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedażyStandy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedażyStandy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedażyStandy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedaży
Obecność marki w strefie przykasowej jest cenna (źr. ATS Display)

Standy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedaży

Standy reklamowe, czyli jak zwiększać zyski i budować wizerunek w punktach sprzedaży

Adam Stankiewicz

-

CEO i sales director, ATS Display

Adam Stankiewicz

CEO i sales director, ATS Display

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży POSM. Ekspert w zarządzaniu przedsiębiorstwem od struktur handlowych, finansowych i produkcyjnych, poprzez łańcuch dostaw, po HR. Perfekcjonista w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju biznesu poprzez skuteczne przewodzenie innym. Ciekawy z natury, zorientowany na cel idealista – marzyciel zdolny połączyć żarliwą przenikliwość biznesową z umiejętnością generowania kreatywnych pomysłów. Obserwator i wnikliwy badacz skupiony na ciągłym rozwoju form, materiałów oraz technologii, które napędzają ogólny rozwój innowacyjnych materiałów POS. Doświadczenie i know how poparte ponad 90 nagrodami branżowymi zdobytymi na rynku europejskim za design, realizacje techniczne, linie produktowe, innowacyjne rozwiązania w obszarze POS i wiele innych.

Rafał Domagała

-

marketing specialist, ATS Display

Rafał Domagała

marketing specialist, ATS Display

Specjalista ds. digital marketingu i PR-u z ponad 5-letnim doświadczeniem w branży. Entuzjasta shopper marketingu i trendów w zakresie zachowań konsumenckich oraz wpływu digital marketingu na komunikację w punkcie sprzedaży. Absolwent Wydziału Zarządzania UW ze specjalizacją marketing.

Materiały POS to nośniki komunikatów zwracające uwagę na daną markę w punkcie sprzedaży. POS-y wyzwalają decyzje zakupowe, a więc są kategorią działań marketingowych, której bezpośrednim efektem powinno być zwiększenie sprzedaży. Jak zapewnić sobie ten efekt?

Według badań Point of Purchase Advertising International (2012) 76% decyzji zakupowych podejmowanych jest bezpośrednio w punkcie sprzedaży. Bez względu na to, jak dużym zaufaniem darzymy wyniki wskazujące na tak olbrzymią impulsywność konsumenta w sklepie, trudno wątpić, że warto postarać się wpłynąć na decyzje potencjalnego nabywcy już w miejscu zakupów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja