Lech Free nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową
  • 1
  • 3
25.10.2021

Lech Free nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową

Lech Free wchodzi w segment e-sportu. Wspólnie z ambasadorami – Damianem Janikowskim, Katarzyną Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową.

Rynek e-sportowy w Polsce i na świecie od kilku lat notuje dynamiczne wzrosty. Szacuje się na podstawie danych Newzoo wykorzystanych w raporcie „The game industry of Poland – Report 2020”, że w Polsce tą dziedziną zajmuje się 16 mln użytkowników. Gry stają się jednym z najpopularniejszych sposobów na zagospodarowanie wolnego czasu zarówno wśród młodzieży, jak i dorosłych.

W odpowiedzi na ten rosnący trend marka Lech Free Kompanii Piwowarskiej nawiązała współpracę z Polską Ligą Esportową. Została oficjalnym partnerem PGE Dywizji Mistrzowskiej. Celem kooperacji jest pokazanie, że te dwa z pozoru różne światy mają ze sobą wiele wspólnego.

Współpracę promuje 5 materiałów wideo, pokazujących zmagania influencerów w rozgrywkach o nazwie „Starcie Lechend”. Jego bohaterami są wspomniani ambasadorzy Lecha Free oraz zawodnicy Polskiej Ligi Esportowej:

  • Sebastian Neex Trela,
  • Daniel Stomp Płomiński,
  • Jacek Minise Jeziak,
  • Mikołaj Mouz Karolewski.

W każdej potyczce influencerzy połączeni w pary mają za zadanie zdobyć jak największą liczbę punktów w dwóch konkurencjach ze świata sportu i gier, wymieniając się doświadczeniami ze swojego pola zainteresowań.

W pierwszym odcinku zobaczymy test celności i refleksu w grze „CS: GO” w wykonaniu Damiana Janikowskiego oraz Stompa, który spróbuje przerzucić brązowego medalistę mistrzostw olimpijskich na matę, a następnie wykonać wykop z półobrotu. Gospodarzem programu realizowanego w ramach współpracy jest Wojciech Łozo Łozowski, wokalista Afromental, aktor i prezenter, a prywatnie fan gier i streamer.

Autorami projektu są: Polska Liga Esportowa i marka Lech Free. Przy tworzeniu serii „Starcie Lechend” z ramienia marki Lech Free pracowały:

  • Tailor Made PR – współpraca z influencerami i komunikacja z mediami,
  • Cut the Mustard –  działania w Internecie i social media,
  • Zenith – zakup i planowanie mediów.
  • 3
Lech Free nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową

Lech Free nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową

25 października 2021