W czasie pandemii powrócił rapowany Hot16Challenge, a użytkownicy TikToka sami sobie organizowali wiele wyzwań, aby milej spędzić czas w lockdownie. Czy challenge to tylko zabawa? Nie! Może on być sposobem na akcje CSR-owe, ale i szerzej – po prostu skutecznym narzędziem marketingowym.Sieciowe wyzwania mogą być świetnym pomysłem na budowanie świadomości marki i jej zasięgu w mediach społecznościowych, a przede wszystkim – na dostarczanie doświadczeń z marką w obszarze experience marketingu zwanego też experiential marketingiem. Im głębiej użytkownicy angażują się w działania marki, tym łatwiej stają się jej ambasadorami, prawdziwymi fanami i orędownikami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.