Challenge w social media jako narzędzie komunikacji marketingowejChallenge w social media jako narzędzie komunikacji marketingowejChallenge w social media jako narzędzie komunikacji marketingowejChallenge w social media jako narzędzie komunikacji marketingowej
Ważne, żeby z wyzwania wynikało coś pozytywnego (fot. Pixabay)

Challenge w social media jako narzędzie komunikacji marketingowej

Challenge w social media jako narzędzie komunikacji marketingowej
Paulina Moryc

Paulina Moryc

-

head of social media, BlueCloud Interactive

Paulina Moryc

Paulina Moryc

head of social media
BlueCloud Interactive

Doświadczenie zdobywała jako social mediowiec w OS3, agencji Vacaloca i jako freelancer. Wykładowca w Szkole Mistrzów Reklamy. Obecnie jej praca skupia się na organizacji pracy działu tak, by była jeszcze efektywniejsza, a także na tworzeniu i planowaniu strategii komunikacji w social media (z wykorzystaniem influencer marketingu i WoMM). Wraz z teamem pracuje dla marek takich jak Fujifilm (WPS, Instax), S.C. Johnson (Glade, Kiwi, Off), Biobazar, Dr. Oetker, Vichy, Koalicja Klimatyczna. Wcześniej realizowała kampanie social media m.in. dla marek: Lego, Indigo, Hala Koszyki, Zbyszko (Roko), Princes, Coty (Miss Sporty, Bourjois, Rimmel), Panasonic, Huawei, Dom Development, Philips, Hasbro, Tarczyński.

W czasie pandemii powrócił rapowany Hot16Challenge, a użytkownicy TikToka sami sobie organizowali wiele wyzwań, aby milej spędzić czas w lockdownie. Czy challenge to tylko zabawa? Nie! Może on być sposobem na akcje CSR-owe, ale i szerzej – po prostu skutecznym narzędziem marketingowym.

Sieciowe wyzwania mogą być świetnym pomysłem na budowanie świadomości marki i jej zasięgu w mediach społecznościowych, a przede wszystkim – na dostarczanie doświadczeń z marką w obszarze experience marketingu zwanego też experiential marketingiem. Im głębiej użytkownicy angażują się w działania marki, tym łatwiej stają się jej ambasadorami, prawdziwymi fanami i orędownikami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się