Emocje i zmysły – jaką rolę odgrywają podczas podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedażyEmocje i zmysły – jaką rolę odgrywają podczas podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedażyEmocje i zmysły – jaką rolę odgrywają podczas podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedażyEmocje i zmysły – jaką rolę odgrywają podczas podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedaży
W sklepie również kierujemy się emocjami (fot. Pixabay)

Emocje i zmysły – jaką rolę odgrywają podczas podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedaży

Emocje i zmysły – jaką rolę odgrywają podczas podejmowania decyzji zakupowych w punkcie sprzedaży
Maciej Olipra

Maciej Olipra

-

współzałożyciel, CEO, Global Shopper Marketing

Maciej Olipra

Maciej Olipra

współzałożyciel, CEO
Global Shopper Marketing

Od 15 lat związany z shopper marketingiem. Doświadczenie zdobywał w strukturach sprzedażowych oraz marketingowych międzynarodowych korporacji, m.in. u takich graczy jak Grupa Żywiec, Carlsberg czy Kompania Piwowarska.

Wrażenia, doznania i emocje – to od nich w znacznej mierze zależą decyzje zakupowe. Im będą one silniejsze, tym więcej kupimy i chętniej wrócimy do danego sklepu. Dlatego tak istotny jest shopper marketing, który obejmuje różnego rodzaju działania rozpoczynające się w punkcie sprzedaży. W tej przestrzeni można zdziałać bardzo wiele, aby wpłynąć na czyjąś decyzję o zakupie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się