Pierwszy analityczny challenge w Polsce
  • 0
  • 1
25.10.2021

Pierwszy analityczny challenge w Polsce

Wstępne branżowe prognozy na 2022 r. mówią o wzrastającym znaczeniu danych i analityki w budowaniu sukcesu rynkowego. Na przełomie listopada i grudnia przedsiębiorcy, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje analityczne i wprowadzać kulturę data-driven wewnątrz firm, będą mieli okazję wziąć udział w pierwszym w Polsce challenge’u analitycznym.

Analityczny challenge to formuła łącząca konferencję online z warsztatami. Bazuje na praktycznej wiedzy i budowaniu umiejętności analitycznych. Trzydziestodniowe wyzwanie odbędzie się w pełni zdalnie i potrwa od 15 listopada do 10 grudnia.

Koncepcja wydarzenia nawiązuje do znanych z internetu wyzwań „zrób płaski brzuch w 30 dni”. Często są one motorem napędowym zmian oraz wprowadzania pozytywnych nawyków w życie. Głównym założeniem wyzwania jest edukowanie przyszłych ekspertów data-driven, którzy posiądą kompleksową wiedzę analityczną.

Miesięczne wyzwanie zostało podzielone na ścieżki tematyczne, odpowiednio dopasowane do każdego uczestnika. Zapisując się na challenge, uczestnicy rozwiążą test „analitycznej osobowości”. Na jego podstawie zostaną im wskazane najlepiej dopasowane do ich potrzeb prelekcje i sesje eksperckie.

Wśród prelegentów-praktyków znaleźli się przedstawiciele takich firm, jak Kubota, HSBC, GroupM, OTCF, Digitree, Data.rocks, Militaria.pl czy JCD. Eksperci poza webinarami przygotowali dla uczestników ćwiczenia do wykonania i wspólnego omówienia. Ponadto uczestnicy będą mogli umawiać się na indywidualne sesje mentorskie z wybranymi praktykami.

Challenge jest skierowany przede wszystkim do specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, którzy chcą wprowadzać kulturę data-driven do swoich firm i start-upów. Kompetencje analityczne, które zdobędą uczestnicy wydarzenia, przydadzą się przedsiębiorcom chcącym dynamiczniej rozwijać swoje biznesy dzięki wykorzystaniu danych.

Wydarzenie przeznaczone jest dla:

  • CEO,
  • product managerów,
  • product ownerów,
  • specjalistów e-commerce,
  • specjalistów marketingu,
  • specjalistów ds. wzrostu,
  • pasjonatów analityki, którzy chcą pogłębiać swoją wiedzę i zdobywać praktyczne doświadczenie.

Każdy uczestnik wyzwania otrzyma certyfikat potwierdzający ukończenie challenge’u, zdobyte umiejętności i uzyskanie kondycji analitycznej.

Ponadto uczestnikom, którzy podczas zapisów zaznaczą, że są otwarci na nowe wyzwania zawodowe, organizatorzy oferują fast truck rekrutacyjny. Oznacza to pierwszeństwo w rekrutacji wśród sponsorów wydarzenia, którzy poszukują analitycznych głów w swoich firmach.

Wydarzenie jest organizowane przez CUX. Agenda, sylwetki prelegentów i mentorów oraz bilety na wydarzenie: https://challenge.cux.io.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Analityczny challenge od 15 listopada do 10 grudnia 2021

Analityczny challenge od 15 listopada do 10 grudnia 2021

25 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2021

Polski oddział SAR na czele komitetu partnerów Effie

W październiku Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR objął funkcję przewodniczącego Effie Partner Council. Funkcja ta podkreśla pionierski sposób myślenia SAR o rozwoju samego konkursu, a także głębokie rozumienie współczesnej komunikacji marketingowej i potrzeby ciągłego poszerzania wiedzy branżowej. Poprzednio komitetowi partnerów Effie przewodniczyła Australia.