Pierwszy analityczny challenge w Polsce
  • 0
  • 1
25.10.2021

Pierwszy analityczny challenge w Polsce

Wstępne branżowe prognozy na 2022 r. mówią o wzrastającym znaczeniu danych i analityki w budowaniu sukcesu rynkowego. Na przełomie listopada i grudnia przedsiębiorcy, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje analityczne i wprowadzać kulturę data-driven wewnątrz firm, będą mieli okazję wziąć udział w pierwszym w Polsce challenge’u analitycznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2021

Polski oddział SAR na czele komitetu partnerów Effie

W październiku Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR objął funkcję przewodniczącego Effie Partner Council. Funkcja ta podkreśla pionierski sposób myślenia SAR o rozwoju samego konkursu, a także głębokie rozumienie współczesnej komunikacji marketingowej i potrzeby ciągłego poszerzania wiedzy branżowej. Poprzednio komitetowi partnerów Effie przewodniczyła Australia.