Siatkarz Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex
  • 1
  • 1
14.11.2022

Siatkarz Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex

Siatkarz reprezentacji Polski Mateusz Bieniek wystąpił w najnowszym spocie oraz kampanii billboardowej Poczty Polskiej. To kolejny element działań promujących usługę kurierską Pocztex.

Spot „Pocztex sprawdzi się każdemu” jest dopełnieniem rozpoczętej w październiku szerokozasięgowej, ogólnopolskiej kampanii wykorzystującej digital, DOOH, komunikację na profilach społecznościowych oraz kampanie radiowe.

Kampania ma budować skojarzenia z marką sprawdzoną przez wszystkich. Bohaterowie to ludzie tacy jak my, w różnym wieku i z odmiennymi potrzebami. Łączy ich jedno – wszyscy sprawdzili Pocztex.

Reklama w formacie 30 i 15 sekund zostanie wyemitowana na głównych oraz tematycznych ogólnopolskich antenach TVP i Polsat. Kampania potrwa od 14 listopada do końca grudnia br.

Za strategię, big ideę, kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Ancymony w ramach kompleksowej obsługi marki. Produkcją zajęła się Warsaw Production. Zakup mediów – dom mediowy Sigma.

  • 1
Siatkarz Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex

Siatkarz Mateusz Bieniek ambasadorem marki Pocztex

14 listopada 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2022

Reklama OOH skuteczna długoterminowo – badanie agencji MediaCom dla AMS

Kampanie OOH mają najwyższy spośród wszystkich kanałów komunikacji mnożnik długookresowy. Jest to stosunek sprzedaży dobudowanej łącznie w krótkim i długim okresie do sprzedaży dobudowanej wyłącznie w krótkim okresie. W przypadku outdooru wynosi on 3,2, przy 2,9 w odniesieniu do reklamy telewizyjnej i kinowej czy 2,5 reklam wideo w internecie. Takie wnioski wynikają z raportu opracowanego przez MediaCom Business Science Warsaw we współpracy z AMS.

11 listopada 2022