Bardziej, mocniej, szybciej. Święta 2020 to wyjątkowy test dla twórców kampanii reklamowychBardziej, mocniej, szybciej. Święta 2020 to wyjątkowy test dla twórców kampanii reklamowychBardziej, mocniej, szybciej. Święta 2020 to wyjątkowy test dla twórców kampanii reklamowychBardziej, mocniej, szybciej. Święta 2020 to wyjątkowy test dla twórców kampanii reklamowych
Jak stworzyć dobrą reklamę przed Bożym Narodzeniem tak szczególnego roku? (fot. kadr ze spotu Amazona)

Bardziej, mocniej, szybciej. Święta 2020 to wyjątkowy test dla twórców kampanii reklamowych

Bardziej, mocniej, szybciej. Święta 2020 to wyjątkowy test dla twórców kampanii reklamowych
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Powiedzieć, że to nie będą zwykłe święta Bożego Narodzenia, to jak nie powiedzieć nic. Rozdzielenie Polaków wynika nie tylko z zarządzeń władz, ale i zwykłej obawy o zdrowie bliskich. W tym trudnym czasie branża reklamowa – również borykająca się z problemami – musi stanąć na wysokości zadania i pokazać, że stać ją na więcej niż zwykle.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się