Jak działają świąteczne reklamy? Pokazują to najnowsze badaniaJak działają świąteczne reklamy? Pokazują to najnowsze badaniaJak działają świąteczne reklamy? Pokazują to najnowsze badaniaJak działają świąteczne reklamy? Pokazują to najnowsze badania
Żeby lepiej widzieć najbliższych – dobre świąteczne życzenie (fot. kadr ze spotu Empik)

Jak działają świąteczne reklamy? Pokazują to najnowsze badania

Jak działają świąteczne reklamy? Pokazują to najnowsze badania
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Świąteczna reklama nie oznacza już tylko obecności świątecznych motywów: Mikołaja, choinki czy prezentów. To osobny gatunek żonglujący emocjami i nawiązujący do codziennych problemów historiami, jakich nie powstydziłyby się dłuższe formy filmowe.

Dla sporej grupy Polaków święta zaczynają się, gdy na ekrany telewizorów (i laptopów) wjadą czerwone ciężarówki Coca-Coli. Popularność tych pojazdów jest wręcz zdumiewająca.  Są one nieodłącznym elementem świąt, podobnie jak chociażby „Kevin sam w domu” emitowany na Polsacie. To już niemal tradycja.

Stworzenie podobnego fenomenu jest skomplikowane, a sukces w tym zakresie – trudny do przewidzenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się