Jak działają świąteczne reklamy? Pokazują to badaniaJak działają świąteczne reklamy? Pokazują to badaniaJak działają świąteczne reklamy? Pokazują to badaniaJak działają świąteczne reklamy? Pokazują to badania
Żeby lepiej widzieć najbliższych – dobre świąteczne życzenie (fot. kadr ze spotu Empik)

Jak działają świąteczne reklamy? Pokazują to badania

Jak działają świąteczne reklamy? Pokazują to badania
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Świąteczna reklama nie oznacza już tylko obecności świątecznych motywów: Mikołaja, choinki czy prezentów. To osobny gatunek żonglujący emocjami i nawiązujący do codziennych problemów historiami, jakich nie powstydziłyby się dłuższe formy filmowe.

Dla sporej grupy Polaków święta zaczynają się, gdy na ekrany telewizorów (i laptopów) wjadą czerwone ciężarówki Coca-Coli. Popularność tych pojazdów jest wręcz zdumiewająca.  Są one nieodłącznym elementem świąt, podobnie jak chociażby „Kevin sam w domu” emitowany na Polsacie. To już niemal tradycja.

Stworzenie podobnego fenomenu jest skomplikowane, a sukces w tym zakresie – trudny do przewidzenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja