- 1
- 1
Catering dietetyczny Maczfit z kampanią noworoczną
Firma Maczfit oferująca catering dietetyczny wystartowała z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. Zachęca w niej do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia, zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach.
Noworoczne plany to wielka frajda, ale też wyzwanie. Jak sprostać postanowieniom, kiedy obowiązki i realia codziennego życia zajmują większość naszego czasu? Swoją odpowiedź przedstawia catering dietetyczny Maczfit.
– Kampania przypomina o życiowej równowadze, której wszyscy tak bardzo potrzebujemy. Pokazujemy, jak nasza marka może pomóc w jej osiągnięciu. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna spędza sen z powiek wielu z nas. W jej obliczu nawet małe wyzwania potrafią być stresujące i czasochłonne.
Dlatego postanowiliśmy wesprzeć naszych konsumentów w znalezieniu odpowiedniego balansu. Takiego, który pozwala na realizację życiowych pasji, zadbanie o rodzinę oraz znalezienie czasu dla siebie. Daje im wygodne i elastyczne rozwiązania, które zdejmują z nich część codziennych obowiązków. A to wszystko w cenie dostosowanej do realiów rynkowych i finansowych – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR Maczfit.
Kampania zwraca uwagę na codzienne historie ludzi, którzy potrzebują:
- życiowej równowagi,
- pozytywnych doświadczeń,
- więcej wolnego czasu na życie tak, jak lubią.
Działania prowadzone są w telewizji, VOD, radiu, digitalu i social mediach. Trwa też komunikacja PR. Biorą w niej udział influencerzy i ambasadorzy marki, m.in. Anita Sokołowska, Maria Gaca, Michał Ligocki czy Kasia Sokołowska. Kampanię współtworzą firmy: Spark Foundry, Tribe47, PromoTraffic, Badi Badi, Beat Shop, Magnifico i 99 Złota Proporcja.
Koncept kreatywny przygotowała agencja BBDO.
- 1