Catering dietetyczny Maczfit z kampanią noworoczną
  • 1
  • 1
2.01.2023

Catering dietetyczny Maczfit z kampanią noworoczną

Firma Maczfit oferująca catering dietetyczny wystartowała z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”. Zachęca w niej do osiągnięcia równowagi na wszystkich płaszczyznach życia, zadbania o work-life balance i skupienia się na swoich pasjach.

Noworoczne plany to wielka frajda, ale też wyzwanie. Jak sprostać postanowieniom, kiedy obowiązki i realia codziennego życia zajmują większość naszego czasu? Swoją odpowiedź przedstawia catering dietetyczny Maczfit.

– Kampania przypomina o życiowej równowadze, której wszyscy tak bardzo potrzebujemy. Pokazujemy, jak nasza marka może pomóc w jej osiągnięciu. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna spędza sen z powiek wielu z nas. W jej obliczu nawet małe wyzwania potrafią być stresujące i czasochłonne.

Dlatego postanowiliśmy wesprzeć naszych konsumentów w znalezieniu odpowiedniego balansu. Takiego, który pozwala na realizację życiowych pasji, zadbanie o rodzinę oraz znalezienie czasu dla siebie. Daje im wygodne i elastyczne rozwiązania, które zdejmują z nich część codziennych obowiązków. A to wszystko w cenie dostosowanej do realiów rynkowych i finansowych – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR Maczfit.

Kampania zwraca uwagę na codzienne historie ludzi, którzy potrzebują:

  • życiowej równowagi,
  • pozytywnych doświadczeń,
  • więcej wolnego czasu na życie tak, jak lubią.

Działania prowadzone są w telewizji, VOD, radiu, digitalu i social mediach. Trwa też komunikacja PR. Biorą w niej udział influencerzy i ambasadorzy marki, m.in. Anita Sokołowska, Maria Gaca, Michał Ligocki czy Kasia Sokołowska. Kampanię współtworzą firmy: Spark Foundry, Tribe47, PromoTraffic, Badi Badi, Beat Shop, Magnifico i 99 Złota Proporcja.

Koncept kreatywny przygotowała agencja BBDO.

  • 1
Catering dietetyczny Maczfit z kampanią

Catering dietetyczny Maczfit wystartował z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”

 

1 stycznia 2023

29 grudnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

UOKiK ukarał Allegro

Prezes UOKiK wydał dwie decyzje dotyczące Allegro. Pierwsza dotyczy złamania reguł konkurencji. Przedsiębiorca w niedozwolony sposób wykorzystywał pozycję rynkową, faworyzując własny sklep internetowy kosztem konkurencyjnych sprzedawców na platformie allegro.pl. Drugie rozstrzygnięcie dotyczy ochrony konsumentów i bezprawnego przyznania sobie przez spółkę możliwości zmiany regulaminów, m.in. dotyczących usługi Smart. Suma kar wynosi 210 mln zł.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

Blisko połowa konsumentów w USA i Europie Zachodniej szykuje się na styczniowe wyprzedaże

Okres wyprzedażowo-zakupowy trwa. Konsumenci równie mocno, jak przedtem na Black Friday i Cyber Monday, teraz nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według danych z badania „Festive Season 2022”, 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać z poświątecznych ofert promocyjnych online, a 41 proc. stacjonarnie. Badanie przeprowadziła platforma danych Channel Factory, prowadząca działania na YouTube.