Wiele marek mierzy się z dylematem rozszerzenia komunikacji na młode pokolenie. Generacja Z daje markom szansę na poszerzenie zasięgów i wychowywanie przyszłego pokolenia klientów. Z drugiej jednak strony podjęcie tych działań wiąże się z obawą i przekonaniem: „Przecież młodzi nie mają pieniędzy”. Na ile to przekonanie jest słuszne?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Raport Mediahub i Instytutu Badań Pollster weryfikuje tego rodzaju wyobrażenia. Zestawia je z faktami dotyczącymi podejścia młodych do pieniędzy. Jakie są zarobki i wydatki Pokolenia Z? Jakim budżetem dysponują ci konsumenci, ile wydają i na co?
Stopień niezależności Zetek i średnie zarobki
Generacja Z to nie beztroskie dzieciaki wydające kieszonkowe rodziców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.