Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?
Ścieżki zakupowe GenZ są zawiłe (fot. Pixabay)

Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?

Zarobki, oszczędności i wydatki Pokolenia Z. Dlaczego nie powinniśmy ignorować potencjału konsumenckiego młodego pokolenia?
Damian Borowiec

Damian Borowiec

-

senior media & creative strategist, Mediahub

Damian Borowiec

Damian Borowiec

senior media & creative strategist
Mediahub

Współautor raportu „Generacja Z – rzeczywistość młodych w kontrze do utrwalonych stereotypów" oraz cyklu innych raportów, a także gospodarz webinarów, w ramach których powstały projekty badawcze: „Covid-Track”, „Matka Polka”, „Konsument w obliczu pandemii”, „Generacja Z”. Autor publikacji w mediach branżowych.

Wiele marek mierzy się z dylematem rozszerzenia komunikacji na młode pokolenie. Generacja Z daje markom szansę na poszerzenie zasięgów i wychowywanie przyszłego pokolenia klientów. Z drugiej jednak strony podjęcie tych działań wiąże się z obawą i przekonaniem: „Przecież młodzi nie mają pieniędzy”. Na ile to przekonanie jest słuszne?

Raport Mediahub i Instytutu Badań Pollster weryfikuje tego rodzaju wyobrażenia. Zestawia je z faktami dotyczącymi podejścia młodych do pieniędzy. Jakie są zarobki i wydatki Pokolenia Z? Jakim budżetem dysponują ci konsumenci, ile wydają i na co?
Stopień niezależności Zetek i średnie zarobki
Generacja Z to nie beztroskie dzieciaki wydające kieszonkowe rodziców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja