Polska Spółka Gazownictwa zaprezentowała spot wizerunkowy
  • 1
  • 2
29.12.2022

Polska Spółka Gazownictwa zaprezentowała spot wizerunkowy

Celem spotu jest pokazanie, że praca gazownika to codzienna służba, która wiąże się z olbrzymią odpowiedzialnością i dbałością o bezpieczeństwo mieszkańców Polski.

– Ten spot powstał w roku, w którym cały świat zdaje różne egzaminy. Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa zdają praktycznie codziennie egzamin z niezawodnego i bezpiecznego transportu paliw gazowych. Chcieliśmy pokazać, że dbałość o bezpieczeństwo Polaków jest również bardzo ważną częścią zadań realizowanych przez nich każdego dnia – mówi Robert Więckowski, prezes zarządu, Polska Spółka Gazownictwa.

W spocie oprócz aktorów w role epizodystów wcieliło się trzech pracowników PSG. Na co dzień wykonują oni tę bardzo wymagającą, czasami niebezpieczną, często odbywającą się w trudnych warunkach pracę.

Spot opowiada historię pracownika Pogotowia Gazowego, który ramię w ramię z policjantami i strażakami walczy o przywrócenie dostaw paliwa gazowego mieszkańcom. Pokazuje, że praca w Pogotowiu Gazowym to służba. Pracownicy czasami muszą zrezygnować z bardzo ważnych chwil rodzinnych, aby być tam, gdzie Polacy ich potrzebują.

  • 2
Polska Spółka Gazownictwa zaprezentowała spot wizerunkowy

Polska Spółka Gazownictwa zaprezentowała spot wizerunkowy

Polska Spółka Gazownictwa

29 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

Blisko połowa konsumentów w USA i Europie Zachodniej szykuje się na styczniowe wyprzedaże

Okres wyprzedażowo-zakupowy trwa. Konsumenci równie mocno, jak przedtem na Black Friday i Cyber Monday, teraz nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według danych z badania „Festive Season 2022”, 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać z poświątecznych ofert promocyjnych online, a 41 proc. stacjonarnie. Badanie przeprowadziła platforma danych Channel Factory, prowadząca działania na YouTube.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

Mikrokryzysy zmorą PR-owców. Rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów

Co najmniej jedna godzina tygodniowo na rozwiązywanie mikrokryzysów. Tyle czasu poświęca im aż dziewięciu na dziesięciu profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu. W skali roku to niemal półtora tygodnia walki z drobnymi problemami, by nie urosły do rangi poważnego kryzysu. Takie są wnioski z najnowszego „Kryzysometru” agencji Alert Media Communications.

28 grudnia 2022