Rozszerzona rzeczywistość – czyli augmented reality (AR) – na stałe zagościła już w mediach społecznościowych. Szybko też jest adaptowana w kampaniach reklamowych i może pełnić w nich przeróżne funkcje. Czy da się jednak sprawdzać, jakie wyniki osiągają tworzone w ten sposób kreacje?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie z AR w ekosystemie aplikacji spod szyldu Meta (Facebook, Instagram, Messenger) korzysta 700 mln osób miesięcznie. Wykorzystujące AR kreacje reklamowe na tych platformach przyciągają dwa razy więcej uwagi niż formaty standardowe: statyczne, animowane, wideo. Z kolei w środowisku Snapchata rozszerzoną rzeczywistością bawi się 200 mln osób dziennie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |