Mikrokryzysy zmorą PR-owców - Marketing przy Kawie
Mikrokryzysy zmorą PR-owców. Rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów
  • 0
  • 1
29.12.2022

Mikrokryzysy zmorą PR-owców. Rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów

Co najmniej jedna godzina tygodniowo na rozwiązywanie mikrokryzysów. Tyle czasu poświęca im aż dziewięciu na dziesięciu profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu. W skali roku to niemal półtora tygodnia walki z drobnymi problemami, by nie urosły do rangi poważnego kryzysu. Takie są wnioski z najnowszego „Kryzysometru” agencji Alert Media Communications.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 grudnia 2022

28 grudnia 2022

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.12.2022

Rok 2022 w wyszukiwarce Google: wojna, królowa Elżbieta i Wordle

W tym roku cały świat uważnie przyglądał się Ukrainie. W związku z wojną wywołaną przez Rosję internauci i internautki szukali informacji o prezydencie Władimirze Putinie czy kursie rubla. Zadawali również wiele pytań: dlaczego Rosja zaatakowała Ukrainę, czy Ukraina jest w NATO lub jak pomóc Ukrainie. Dużym zainteresowaniem cieszyły się polskie produkcje filmowe. „Jak pokochałam gangstera” uplasowała się w pierwszej dziesiątce głównej listy i tym samym zdobyła podium kategorii Filmy. Doceniono również serial „Wielka woda”.