UOKiK ukarał Allegro
  • 0
  • 2
29.12.2022

UOKiK ukarał Allegro

Prezes UOKiK wydał dwie decyzje dotyczące Allegro. Pierwsza dotyczy złamania reguł konkurencji. Przedsiębiorca w niedozwolony sposób wykorzystywał pozycję rynkową, faworyzując własny sklep internetowy kosztem konkurencyjnych sprzedawców na platformie allegro.pl. Drugie rozstrzygnięcie dotyczy ochrony konsumentów i bezprawnego przyznania sobie przez spółkę możliwości zmiany regulaminów, m.in. dotyczących usługi Smart. Suma kar wynosi 210 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

Blisko połowa konsumentów w USA i Europie Zachodniej szykuje się na styczniowe wyprzedaże

Okres wyprzedażowo-zakupowy trwa. Konsumenci równie mocno, jak przedtem na Black Friday i Cyber Monday, teraz nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według danych z badania „Festive Season 2022”, 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać z poświątecznych ofert promocyjnych online, a 41 proc. stacjonarnie. Badanie przeprowadziła platforma danych Channel Factory, prowadząca działania na YouTube.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

Mikrokryzysy zmorą PR-owców. Rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów

Co najmniej jedna godzina tygodniowo na rozwiązywanie mikrokryzysów. Tyle czasu poświęca im aż dziewięciu na dziesięciu profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu. W skali roku to niemal półtora tygodnia walki z drobnymi problemami, by nie urosły do rangi poważnego kryzysu. Takie są wnioski z najnowszego „Kryzysometru” agencji Alert Media Communications.