Espresso

17 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2020

„Jutrologia, czyli jak koronawirus wstrząsnął naszym światem”. Badanie 24/7Communication i OpinionWay Polska

Koronawirus zmienił wiele, nie tylko w kontekście globalnym. Wpłynął też na jednostki. Wiemy, że możemy więcej zrobić online, doceniliśmy czas spędzany z rodziną, odkryliśmy nowe hobby, ale też boimy się tego, co przyniesie przyszłość. Postawy, plany i obawy we wspólnym badaniu sprawdziły 24/7Communication i OpinionWay Polska. W raporcie sportretowano Polaków w trakcie i po pandemii.

16 lipca 2020

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.07.2020

Kultowe samochody, gotowanie z gwiazdami i wybory prezydenckie, czyli co się wydarzyło na YouTube w czerwcu. Zestawienie Ads Leaderboard

Pierwszy z letnich miesięcy w kwestii reklamy na YouTube upłynął pod znakiem loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać Mazdę RX-7. Dużym zainteresowaniem, ze względu na wybory prezydenckie w Polsce, cieszył się też spot kandydata na urząd prezydenta Rzeczypospolitej – Rafała Trzaskowskiego. Podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard w czerwcu 2020 zamyka wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

Poprzednie Następne