0 1 0 0 0 11.09.2022Crocsy wrócą do Rosji? Fani oburzeni, firma zaprzeczaPogłoski o powrocie marki Crocs do Rosji oburzyły konsumentów. Firma miałaby sprzedawać poprzez firmę franczyzową prowadzoną przez byłego menedżera marki w Rosji.
1 1 0 0 0 9.09.2022Agenci Vectry zamiast konduktora w spocie Internetu światłowodowego do 1,2 Gb/sZ początkiem września rozpoczęła się kampania usług Vectry, które pomagają klientom w pracy i zapewniają im dostęp do najlepszej rozrywki. Wśród zalet wspomniany jest dostęp do Netflixa, a w spocie pojawiają się nowi bohaterowie. To Agenci Vectry, z których jednego gra Cezary Pazura.
1 1 0 0 0 9.09.2022Piątnica Roślinna – marka prowadzi kampanię napojów roślinnychOSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa cztery tygodnie. Obejmie telewizję, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
1 1 0 0 0 8.09.2022Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard MusicW ubiegłym roku utworzona została platforma Mastercard Music. Jej ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki. Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, którzy poruszają się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder. Efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.
0 5 0 0 0 8.09.2022Inflacja ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek. Odwraca pandemiczny trend. Wyniki badania EYBadanie EY „Decoding the digital home 2022” pokazuje, że pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji wywierają presję na dostawcach usług i zmieniają podejście klientów.
1 3 0 0 0 8.09.2022PGE jako mecenas kultury zaprasza wszystkich do bywaniaKampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania” zachęca i inspiruje do uczestniczenia i korzystania z kultury. Ideą kampanii jest budowanie przekonania, że kontakt z kulturą wyzwala wyobraźnię i inspiruje, a kultura jest dla wszystkich. Kampania jest również wyrazem podejścia PGE do mecenatu kultury. Największa grupa energetyczna w Polsce chce uczestniczyć w nim w sposób aktywny i angażujący.
0 1 0 0 0 8.09.2022Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PRThe Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, kierowany do PR-owców poniżej 35. roku życia. Są to pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 30 września.
0 2 0 0 0 8.09.2022Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor twarzami nowej kampanii centrów M1We wrześniu ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci centrów M1. Twarzami wszystkich obiektów handlowych, zarządzanych przez Metro Properties w Polsce, została jedna z najpopularniejszych par show-biznesu – Joanna Koroniewska wraz z mężem Maciejem Dowborem. Oboje przez cały rok będą promować ofertę centrów i zachęcać klientów do zakupów w M1.
0 2 0 0 0 8.09.2022Serwis z ogłoszeniami o pracę wykorzystał w reklamie zdjęcie Magika z zespołu Paktofonika. Przeprosił w oświadczeniuSerwis RocketJobs promował swoją ofertę na facebookowej grupie zdjęciem Magika – tragicznie zmarłego przed laty lidera zespołu Paktofonika.
0 3 0 0 0 8.09.2022Natalia Kaczmarek na muralu w ramach kampanii New BalanceNew Balance kontynuuje globalną kampanię „We got now”. Jej lokalną twarzą jest Natalia Kaczmarek. Mistrzyni olimpijska i dwukrotna medalistka ostatnich Mistrzostw Europy pojawiła się właśnie na wielkoformatowym muralu na warszawskiej Pradze.