1 1 0 0 0 20.12.2022VeloBank – drobne gesty w świątecznej kampanii reklamowejVeloBank wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje ofertę konta z cashbackiem. W spotach odwołano się do koncepcji „Świata bardziej Velo”. Liczą się w nim pozytywne wartości, a drobne, ale znaczące gesty serdeczności potrafią zmienić świat na lepsze.
0 1 0 0 0 20.12.2022Smolasty i Jacob promują Fortnite na TikTokuZ początkiem grudnia wystartował nowy, czwarty rozdział gry Fortnite. Razem z nim rozpoczęła się kampania promocyjna na TikToku. Udział w niej wzięli raper Smolasty oraz jeden z najpopularniejszych gamerów na TikToku – Jacob (Jacob4yt).
0 1 0 0 1 19.12.2022#OddajmyJejGłos – akcja społeczna zwracająca uwagę na sytuację kobiet w KatarzeOnet wraz z agencją K2 Create i Amnesty International Polska przeprowadził akcję, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację kobiet w Katarze. Równolegle z tym, co dzieje się aktualnie na boiskach podczas mundialu, organizatorzy akcji chcą zwrócić uwagę na prawa kobiet w Katarze.
4 1 0 0 0 19.12.2022„Wywołaj prawdziwe emocje” – świąteczna kampania Empik FotoW listopadzie ruszyła świąteczna kampania Empik Foto, pod hasłem „Wywołaj prawdziwe emocje”. Marka zachęca do zamawiania i wywoływania zdjęć w aplikacji EmpikFoto.
0 11 0 0 0 19.12.2022Klimas Wkręt-met z galerią dzieł malarstwa zrobionych z wkrętów do drewnaFirma Klimas Wkręt-met zrealizowała projekt zbioru obrazów z wkrętów. Prace inspirowane są największymi dziełami malarstwa. Firma zaprosiła do udziału w projekcie młode artystki z Liceum Plastycznego w Nowym Wiśniczu. Dzieła Van Gogha, Muncha, Moneta, Podkowińskiego czy Matejki zyskały dzięki wkrętom do drewna formę płaskorzeźby.
1 2 0 0 0 19.12.2022„Łańcuch wdzięczności PZU” z Igą ŚwiątekPZU rozpoczął akcję „Łańcuch wdzięczności PZU”. Kampania zachęca do wyrażania w mediach społecznościowych wdzięczności bliskim, przyjaciołom i rodzinie. W świątecznym spocie promującym akcję wzięła udział tenisistka Iga Świątek, sponsorowana przez firmę.
0 1 0 0 0 19.12.2022GetResponse przejął RecostreamPolska platforma marketing automation GetResponse ogłasza przejęcie Recostream. Firma ta zajmuje się personalizowanymi rekomendacjami AI/ML.
0 2 0 0 0 19.12.2022Raport Kearney: ponad połowa konsumentów wyda na świąteczne prezenty mniejOsoby przed 45. rokiem życia coraz większą wagę przywiązują do kwestii środowiskowych. Już ponad 60 proc. z tej grupy wiekowej deklaruje, że uważa dawanie podarunków za marnotrawstwo. 40 proc. decyduje się na samodzielne ich wykonanie. Raport międzynarodowej firmy doradczej Kearney.
0 1 0 0 0 19.12.2022Krajowy Rejestr Długów: zadłużenie e-sklepów wzrosło o jedną piątąSześćdziesiąt procent nowo zakładanych sklepów internetowych jest likwidowanych. Często z długami. Po ubiegłorocznych spadkach poziomu zadłużenia w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy kwota niezapłaconych zaległości, z jakimi mierzą się sprzedający w sieci, wzrosła o ponad 18 proc. Wynosi obecnie ponad 95 mln zł. Tak wynika z danych Krajowego Rejestru Długów.
0 1 0 0 0 19.12.2022SAR z inicjatywą ESG w branży komunikacji marketingowejSKM SAR ruszył z nową inicjatywą dotyczącą zrównoważonego rozwoju w branży komunikacji marketingowej. Do współpracy, oprócz członków SAR, zostali zaproszeni przedstawiciele reklamodawców, stowarzyszeń branżowych, instytucji pozarządowych, firm konsultingowych i badawczych oraz mediów.