- 1
- 2
Mercedes-Benz pokazał wyścig swoich samochodów na stadionie piłkarskim, w technologii mixed reality
Mercedes wykorzystał technologię połączenia świata rzeczywistego i wirtualnego, tzw. mixed reality. Zaprezentował w ten sposób cztery samochody elektryczne ścigające się na stadionie podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego w Stanach Zjednoczonych.
Technologia rzeczywistości mieszanej (mixed reality) została wykorzystana w przerwie transmitowanego na żywo meczu półfinałowego rozgrywek akademickich College Football Playoff. Wyścig był widoczny dla kibiców na stadionie i dla tych oglądających transmisję na ekranach.
Trwający 45 sekund wirtualny wyścig wykorzystał fizyczne elementy stadionu: boisko, bramki i stadionowy ekran LED. Celem było dotarcie do najmłodszych konsumentów, którzy nie mieli wcześniej kontaktu z branżą motoryzacyjną.
Mercedes przygotował akcję we współpracy z Disney Advertising, czyli biurem reklamy koncernu Disneya, a także z agencjami Merkley+Partners i Famous Group.
- 2