Mercedes-Benz pokazał wyścig swoich samochodów na stadionie piłkarskim, w technologii mixed reality
  • 1
  • 2
1.01.2023

Mercedes-Benz pokazał wyścig swoich samochodów na stadionie piłkarskim, w technologii mixed reality

Mercedes wykorzystał technologię połączenia świata rzeczywistego i wirtualnego, tzw. mixed reality. Zaprezentował w ten sposób cztery samochody elektryczne ścigające się na stadionie podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego w Stanach Zjednoczonych.

Technologia rzeczywistości mieszanej (mixed reality) została wykorzystana w przerwie transmitowanego na żywo meczu półfinałowego rozgrywek akademickich College Football Playoff. Wyścig był widoczny dla kibiców na stadionie i dla tych oglądających transmisję na ekranach.

Trwający 45 sekund wirtualny wyścig wykorzystał fizyczne elementy stadionu: boisko, bramki i stadionowy ekran LED. Celem było dotarcie do najmłodszych konsumentów, którzy nie mieli wcześniej kontaktu z branżą motoryzacyjną.

Mercedes przygotował akcję we współpracy z Disney Advertising, czyli biurem reklamy koncernu Disneya, a także z agencjami Merkley+Partners i Famous Group.

  • 2
Mixed reality Mercedes

Mercedes-Benz pokazał wyścig swoich samochodów na stadionie w technologii mixed reality

Mixed reality Mercedes

 

29 grudnia 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

UOKiK ukarał Allegro

Prezes UOKiK wydał dwie decyzje dotyczące Allegro. Pierwsza dotyczy złamania reguł konkurencji. Przedsiębiorca w niedozwolony sposób wykorzystywał pozycję rynkową, faworyzując własny sklep internetowy kosztem konkurencyjnych sprzedawców na platformie allegro.pl. Drugie rozstrzygnięcie dotyczy ochrony konsumentów i bezprawnego przyznania sobie przez spółkę możliwości zmiany regulaminów, m.in. dotyczących usługi Smart. Suma kar wynosi 210 mln zł.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

Blisko połowa konsumentów w USA i Europie Zachodniej szykuje się na styczniowe wyprzedaże

Okres wyprzedażowo-zakupowy trwa. Konsumenci równie mocno, jak przedtem na Black Friday i Cyber Monday, teraz nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według danych z badania „Festive Season 2022”, 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać z poświątecznych ofert promocyjnych online, a 41 proc. stacjonarnie. Badanie przeprowadziła platforma danych Channel Factory, prowadząca działania na YouTube.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.12.2022

Mikrokryzysy zmorą PR-owców. Rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów

Co najmniej jedna godzina tygodniowo na rozwiązywanie mikrokryzysów. Tyle czasu poświęca im aż dziewięciu na dziesięciu profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu. W skali roku to niemal półtora tygodnia walki z drobnymi problemami, by nie urosły do rangi poważnego kryzysu. Takie są wnioski z najnowszego „Kryzysometru” agencji Alert Media Communications.