Grupa Żabka wchodzi w catering dietetyczny
  • 0
  • 1
20.05.2022

Grupa Żabka wchodzi w catering dietetyczny

Do portfolio Grupy Żabka dołączyła nowa spółka – Cool-Logistics. Będzie zajmować się świadczeniem usług logistycznych przewozu żywności, zwłaszcza dań gotowych w temperaturze kontrolowanej. Spółka początkowo będzie obsługiwać podmioty z grupy, a docelowo także innych producentów cateringów dietetycznych.

Tworzymy biznesy, których celem jest optymalny rozwój grupy i wchodzących w jej zakres spółek. W ubiegłym roku Grupa Żabka została większościowym udziałowcem dwóch spółek działających na rynku cateringu dietetycznego – Maczfit i Dietly.pl. Inwestycja w spółkę Cool-Logistics zwiększy potencjał Żabki. Usprawni logistykę spółek znajdujących się w portfolio grupy oraz pozwoli świadczyć usługi przewozów dla naszej platformy q-commerce – Delio.

Docelowo nowa spółka będzie także świadczyć usługi dowozu dla szerszej grupy cateringów. Będzie to stanowiło dużą wartość dodaną dla producentów cateringów współpracujących z Dietly.pl. Przyniesie ona także korzyści dla naszych konsumentów, którzy zyskają dostęp do jeszcze wyższej jakości obsługi swoich zamówień – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future.

Spółka Cool-Logistics początkowo ma świadczyć usługi dla spółek z Grupy Żabka. Będzie dostarczać zamówienia przede wszystkim w okolicach Poznania, Warszawy i Wrocławia. Ma przyczynić się do usprawnienia łańcucha dostaw. Docelowo będzie mogła również świadczyć usługi logistyczne dla niepowiązanych podmiotów. Wśród nich będą producenci współpracujący z platformą Dietly.pl oraz inne podmioty współpracujące z Grupą Żabka.

  • 1
Grupa Żabka wchodzi w catering dietetyczny

Grupa Żabka wchodzi w catering dietetyczny

 

20 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2022

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała Sales Tube, która zdobyła 4 statuetki, co zagwarantowało jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.