NFT, czyli niewymienialne tokeny stały się w ostatnich miesiącach gorącym tematem. Konsternację budzą ceny za cyfrowe dzieła sztuki i memy, sprzedaż wirtualnej garderoby czy awatarów. Kto to kupuje? Po co? Jest wiele powodów, a nie najmniej ważnym są te marketingowe. NFT ma spory potencjał w nowej odsłonie internetu – Web3.Nad wykorzystaniem technologii blockchain w marketingu zastanawiano się co najmniej od momentu, gdy stało się o niej głośno. Przez różnego rodzaju tokeny lojalnościowe, świadectwa pochodzenia produktów, po certyfikację łańcucha dostaw – próbowano dopasować blockchain do znanych narzędzi marketingowych. Najnowszą odsłoną tego procesu jest zainteresowanie, jakie budzą NFT (non-fungible tokens).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.