Influencer marketing: brytyjski urząd uznał, że instagramerka mająca ponad 30 tys. obserwujących podlega przepisom o reklamie
  • 0
  • 1
4.07.2019

Influencer marketing: brytyjski urząd uznał, że instagramerka mająca ponad 30 tys. obserwujących podlega przepisom o reklamie

Brytyjski regulator Advertising Standards Authority (ASA) uznał, że próg 30 tys. obserwujących na Instagramie pozwala uznać użytkownika za influencera. Oznacza to, że blogerka parentingowa ze Szkocji złamała prawo, publikując nieoznaczone posty reklamowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

polska język trudna jest.....

5 lat temu

Chyba "współpracy z marką" ! a nie "markom"....

Rozwiń komentarze

4 lipca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 5
4.07.2019

Andrzej Pągowski, twórca słynnej kampanii „Papierosy są do dupy”, wspólnie z portalem Gazeta.pl wraca z nową akcją „Plaża bez peta”

W lipcu redakcja Gazety.pl rozpoczęła wakacyjną akcję pod hasłem „Plaża bez peta”. Przez najbliższe dwa miesiące będzie zwracała uwagę na zakaz palenia na nadbałtyckich plażach i przestrzegała przed pozostawianiem na plaży niedopałków. Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, nawiązujący do głośnej kampanii, która przeszła do legendy polskiej reklamy społecznej.