Digital czy stara szkoła? Wyzwania i szanse dla branży farmaceutycznejDigital czy stara szkoła? Wyzwania i szanse dla branży farmaceutycznejDigital czy stara szkoła? Wyzwania i szanse dla branży farmaceutycznejDigital czy stara szkoła? Wyzwania i szanse dla branży farmaceutycznej
Lekarze i pacjenci szukają informacji w Internecie. Czas do nich dołączyć (olly/Fotolia)

Digital czy stara szkoła? Wyzwania i szanse dla branży farmaceutycznej

Digital czy stara szkoła? Wyzwania i szanse dla branży farmaceutycznej
Kamil Michalski

Kamil Michalski

-

digital director, Kantar Insights

Kamil Michalski

Kamil Michalski

digital director
Kantar Insights

Współcześni konsumenci i pacjenci żyją w ciągłej interakcji ze światem cyfrowym. Korzystanie z Internetu jako głównego źródła informacji, popularność rozwiązań mobilnych, rozwijający się Internet Rzeczy – to zjawiska, które zmieniły media, handel czy usługi bankowe. Również firmy farmaceutyczne, świadome tych zmian, eksperymentują z szerokim spektrum cyfrowych rozwiązań. W porównaniu do innych branż nie zrobiły jeszcze jednak zbyt wiele.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się