Konsument to już nie tyle osoba, która konsumuje dobra i usługi. Coraz częściej wchłania on wartości i ideologie. Sposobom nowej konsumpcji przyjrzeli się badacze podczas konferencji trendwatchingowej PTBRiO „Konsument 2018”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dużo mówi się obecnie o modach, trendach czy fadach. Badacze z agencji SemioticSolutions postanowili poszukać głębszego mechanizmu porządkującego te zjawiska. Posłużyli się kwadratem semiotycznym Greimasa. Uczestnikom czerwcowej konferencji w Warszawie opowiedział o tym Krzysztof Polak, współzałożyciel firmy.
Algirdas Julien Greimas zauważył, że do opisu znaczenia potrzebna jest nie tylko opozycja znaczeniowa, czyli zestawienie przeciwieństw, ale i zaprzeczenie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |