Marka Polocard idzie za głosem serca
  • 0
  • 1
4.07.2019

Marka Polocard idzie za głosem serca

Marka Polocard wystartowała ze zintegrowaną kampanią „Słuchaj głosu serca”. Kreację przygotowała agencja reklamową Hand Made.

Spot telewizyjny leku Polocard opowiada historię wspólnej wycieczki w góry ojca i syna.

– Naszym zadaniem było zachęcenie mężczyzn w średnim wieku do dbania o siebie. Bohater spotu, kiedy dostrzega sygnały płynące ze swojego ciała, rozumie, że jeśli nadal chce być wzorem dla syna, musi słuchać głosu serca. A ono w tym wieku staje się głosem rozsądku i podpowiada: „Zadbaj o mnie” – mówi mówi Tomasz Pizło, senior copywriter w agencji Hand Made, kierujący zespołem kreatywnym.

Spot telewizyjny w wersjach 30- i 15-sekundowych emitowany jest w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmuje również działania digital, reklamy prasowe oraz materiały POS.

Agencja Hand Made przygotowała kreację oraz wyprodukowała spot telewizyjny przy wsparciu domu produkcyjnego ISTV.

  • 1

Marka Polocard wystartowała z kampanią reklamową „Słuchaj głosu serca”

4 lipca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2019

Andrzej Pągowski, twórca słynnej kampanii „Papierosy są do dupy”, wspólnie z portalem Gazeta.pl wraca z nową akcją „Plaża bez peta”

W lipcu redakcja Gazety.pl rozpoczęła wakacyjną akcję pod hasłem „Plaża bez peta”. Przez najbliższe dwa miesiące będzie zwracała uwagę na zakaz palenia na nadbałtyckich plażach i przestrzegała przed pozostawianiem na plaży niedopałków. Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, nawiązujący do głośnej kampanii, która przeszła do legendy polskiej reklamy społecznej.

3 lipca 2019