Koncerny farmaceutyczne mocno inwestują w reklamę. Aflofarm na czele peletonuKoncerny farmaceutyczne mocno inwestują w reklamę. Aflofarm na czele peletonuKoncerny farmaceutyczne mocno inwestują w reklamę. Aflofarm na czele peletonuKoncerny farmaceutyczne mocno inwestują w reklamę. Aflofarm na czele peletonu
Polska jest drugim co do wielkości rynkiem produktów OTC w regioni (fot. ipag/Fotolia)

Koncerny farmaceutyczne mocno inwestują w reklamę. Aflofarm na czele peletonu

Koncerny farmaceutyczne mocno inwestują w reklamę. Aflofarm na czele peletonu
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

W 2013 roku cennikowe wydatki branży farmaceutycznej na reklamę wzrosły o 20%, do poziomu 3,7 mld zł. W intensywnej konkurencji reklamowej koncernów na czoło wysunął się Aflofarm. To główne wnioski z analizy przygotowanej przez dom mediowy Equinox Polska.

Branża farmaceutyczna kolejny raz znalazła się w gronie największych reklamodawców 2013 roku, choć – jak przyznają analitycy Equinox Polska – niski udział w wydatkach w Internecie uplasował ją dopiero na trzecim miejscu, po branży handlowej i producentach żywności. Wiąże się to ze strukturą wydatków w Internecie, gdzie udział farmacji wyniósł jedynie 3%, podczas gdy udział handlu szacowany jest na poziomie 9%, a żywności – 6% (źródło: IAB).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się