0 7 0 0 0 19.06.2018 ZenithPolski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji ZenithDobra koniunktura gospodarcza w Polsce napędza wzrost wydatków na reklamę. W 2020 roku mobile będzie mieć ponad 30% udziału w globalnym rynku reklamy. Stanie się drugim co do wielkości medium reklamowym na świecie. Agencja mediowa Zenith przedstawiła swoje prognozy. badania marketingowe media
0 1 0 0 3 5.11.2008 Jakub MüllerKaktus wyrasta na srebrnym ekranieNa stronach wydawnictwa W.A.B. wśród pozycji mających ukazać się w najbliższym czasie pojawiła się książka pt. „Kaktus w sercu” autorstwa Barbary Jasnyk – bohaterki popularnego serialu TVN „Teraz albo nigdy!”. Czy po porażkach piwa Mocny Full jesteśmy świadkami przemyślanego projektu marketingowego, który można by określić jako „opóźniony product placement”? Rynek coraz częściej będzie wymuszał takie działania na stacjach telewizyjnych. media
0 1 0 0 3 28.11.2018 Jacek SzlakPiłeczka jest po naszej stronieLudzie potrafią być naiwni. Nie weryfikują informacji, łatwo ulegają emocjom, zamykają się w swoich bańkach informacyjnych. Owszem, jako marketerzy możemy to wykorzystać. Owszem, często tak robimy. Tylko zadajmy sobie pytanie, czy warto w imię osiągania krótkoterminowych celów poświęcać wartości, których nośnikami mają być marki. content marketing felieton media public relations
0 1 0 0 0 1.08.2007 Jakub MüllerZnane nagoSceny erotyczne w filmach to od rejestracji na taśmie pierwszego pocałunku nieodłączny element kina, świetnie nakręcający sprzedaż. Rozwój Internetu i erotyzacja masowej kultury sprawiły, że serwis z wyselekcjonowanymi rozbieranymi scenami z hollywoodzkich produkcji zyskał silną markę, która tylko w ubiegłym roku przyniosła 5,3 mln dolarów dochodu. To tylko Ameryka... media
0 1 0 0 0 27.09.2018 Katarzyna WolniewiczTransakcja życia. Mały wydawca przed perspektywą sprzedaży tytułuPolski rynek prasy B2B charakteryzuje się małą dynamiką w porównaniu do rynków zachodnich. Również na nim jednak właściciele i wydawcy, zwłaszcza mający w portfolio tylko jeden tytuł, mogą rozważać opcję jego sprzedaży. Jakie są tego powody? Kto może być zainteresowany kupnem? Na co może liczyć sprzedający? media zarządzanie marką
2 3 0 0 3 21.03.2014 Jacek SzlakObosieczny miecz prowokacjiNiedawno zakpiono z agencji reklamowych: wysłano do nich fikcyjny brief produktów zawierających substancje psychoaktywne. Niektórzy adresaci potraktowali go poważnie. Dotychczas to właśnie agencje lub same firmy stosowały prowokacje, by marki mogły pojawić się w mediach. Teraz dostały nauczkę. I my wszyscy razem z nimi. media public relations