1 2 0 0 0 10.03.2019 Jakub MüllerDokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije światCzy Netflix, który stworzył „House of Cards”, a ostatnio oscarową „Romę”, wprowadzi reklamy? Największy na świecie serwis streamingowy kilka lat temu przekonał Polaków, że warto płacić za filmy i seriale bez reklam. Dzisiaj rynek streamingu odzwierciedla paradoksy hiperkonkurencji typowe dla rynku mediów i reklamy. marketing internetowy marketing społecznościowy media
3 1 0 0 0 24.02.2019 Daniel KotlińskiPlatforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki StorytelAudio, tak jak sam storytelling, ma nieskończone możliwości. Czy zatem działająca nad Wisłą od trzech lat aplikacja z materiałami audio ma szansę stać się jedną z najczęściej wybieranych platform abonamentowych? O rozwijaniu tej marki pisze Daniel Kotliński, marketing manager w agencji Social Tigers na podstawie rozmowy z Jakubem Barzakiem, marketing managerem Storytel Polska. marketing mobilny marketing społecznościowy media storytelling zarządzanie marką
1 3 0 0 1 4.07.2018 Mateusz LubczańskiReklamy na wymiar. Telewizja jeszcze nie umieraCiasteczka, profilowanie i dobieranie reklam dla każdego indywidualnego użytkownika. Internetowy standard niedługo trafi do telewizji. Pogłoski o jej śmierci ponownie wydają się przesadzone. kampanie reklamowe media trendy
3 1 0 0 0 12.10.2017 Jakub MüllerCzy nadchodzi świat krótszych reklam?Czy możliwe jest, że stacje telewizyjne będą emitowały mniej reklam, w dodatku krótszych, a zarobią tyle samo co dotąd? Niektórzy nadawcy, tacy jak Turner czy Viacom, zaczęli to sprawdzać. Agencje reklamowe uczą się zaś krótszych, nawet 6-sekundowych formatów, dotychczas znanych głównie z YouTube. kampanie reklamowe media
0 1 0 0 1 16.11.2018 Adriana KrawiecCzy w dobie fake newsów dziennikarz może zwiększyć wartość prawdy?Postprawda i lukratywna prawda, czyli fake newsy – czy do końca opanują przestrzeń medialną? Czy wciąż jeszcze możemy ufać informacjom? I jaka w tej sytuacji jest rola dziennikarza? Kilka przemyśleń na te niełatwe tematy po tegorocznym Festiwalu Conrada. felieton media
5 5 0 0 0 26.10.2017 Mateusz LubczańskiGwiazdy telewizji odkrywają YouTubeW ciągu najbliższych lat średni czas przeznaczany na konsumpcję wideo online będzie znacznie dłuższy niż ten spędzany przed telewizorem. To oznacza, że gwiazdy małego ekranu muszą szybko przerzucić się na obecność na internetowych łączach – o ile dalej chcą być na topie. marketing społecznościowy media