Kaktus wyrasta na srebrnym ekranieKaktus wyrasta na srebrnym ekranieKaktus wyrasta na srebrnym ekranieKaktus wyrasta na srebrnym ekranie

Kaktus wyrasta na srebrnym ekranie

Kaktus wyrasta na srebrnym ekranie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Na stronach wydawnictwa W.A.B. wśród pozycji mających ukazać się w najbliższym czasie pojawiła się książka pt. „Kaktus w sercu” autorstwa Barbary Jasnyk – bohaterki popularnego serialu TVN „Teraz albo nigdy!”. Czy po porażkach piwa Mocny Full jesteśmy świadkami przemyślanego projektu marketingowego, który można by określić jako „opóźniony product placement”? Rynek coraz częściej będzie wymuszał takie działania na stacjach telewizyjnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja