Polski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji ZenithPolski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji ZenithPolski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji ZenithPolski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji Zenith
Lepsze widoki na dynamikę wzrostu wydatków reklamowych w Polsce (fot. Pixabay)

Polski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji Zenith

Polski rynek reklamowy nabiera tempa. Prognozy agencji Zenith
Dobra koniunktura gospodarcza w Polsce napędza wzrost wydatków na reklamę. W 2020 roku mobile będzie mieć ponad 30% udziału w globalnym rynku reklamy. Stanie się drugim co do wielkości medium reklamowym na świecie. Agencja mediowa Zenith przedstawiła swoje prognozy.

W tym roku wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie o 4,8% i wyniesie na koniec roku 7,410 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 4,5%, a ich łączna wartość na koniec roku zamknie się w kwocie 580 mld dol.

Jak mówi Anna Bartoszewska, dyrektor generalna Zenith, w najnowszej edycji cokwartalnego raportu agencja podniosła prognozę dynamiki wzrostu wydatków na reklamę w Polsce ponad dwukrotnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się