Dobra koniunktura gospodarcza w Polsce napędza wzrost wydatków na reklamę. W 2020 roku mobile będzie mieć ponad 30% udziału w globalnym rynku reklamy. Stanie się drugim co do wielkości medium reklamowym na świecie. Agencja mediowa Zenith przedstawiła swoje prognozy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W tym roku wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie o 4,8% i wyniesie na koniec roku 7,410 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 4,5%, a ich łączna wartość na koniec roku zamknie się w kwocie 580 mld dol.
Jak mówi Anna Bartoszewska, dyrektor generalna Zenith, w najnowszej edycji cokwartalnego raportu agencja podniosła prognozę dynamiki wzrostu wydatków na reklamę w Polsce ponad dwukrotnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.