0 1 0 0 0 26.02.2004 Paweł CiemniewskiNagrody przedłużają życieNa producentów seriali telewizyjnych – szczególnie seriali najbardziej popularnych, tych, które zyskały ogólnoświatowy rozgłos – oprócz popularności i oglądalności (a co za tym idzie: zysków), duży wpływ mają przyznawane serialowi nagrody. Niekiedy jedna statuetka Emmy jest w stanie skłonić producentów do nakręcenia kolejnej serii. Czy właśnie tak stanie się z Seksem w wielkim mieście? media
0 1 0 0 1 11.03.2004 Maria Rosiek-ŻurczakOj niegrzeczna, niegrzecznaBillboard z biustem. Banery w serwisach internetowych o tej samej treści. I hasło: “Koniec grzecznej telewizji”. Telewizja TVN mocniej i celniej uderza w rynek młodej widowni. media
0 1 0 0 1 25.03.2004 Maria Rosiek-ŻurczakTPSA TV?Telewizja reklamowa – co prawda w polskich warunkach brzmi to ciągle dość egzotycznie, jednak na świecie staje się ona coraz bardziej popularna. media
0 1 0 0 0 17.06.2004 Paweł CiemniewskiTo wszystko nasza winaMiało być strasznie i szokująco. Nie jest. Nowa ramówka MTV nie budzi w widzach aż takich kontrowersji, jakich można się było spodziewać. Po raz kolejny okazało się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. W nowej ramówce tej popularnej stacji muzycznej zauważalne jest przede wszystkim jedno - coraz mniej tam muzyki. media
0 1 0 0 2 29.07.2004 Marcin GazdaWielki Brat piłkarzyNie od dziś wiadomo, że piłka nożna traktowana jest we Włoszech niczym religia. Nie zdziwi więc fakt, że mieszkańcy Półwyspu Apenińskiego doczekali się reality-show opartego właśnie na tej dyscyplinie sportowej. Zgodnie z oczekiwaniami twórców, średnia oglądalność ma kształtować się na poziomie 10-12 procent. media
0 1 0 0 2 12.08.2004 Jacek SzlakNa mecz do kinaMultikino wpadło na doskonały pomysł. Zamiast filmów, w środowy wieczór zdecydowało się pokazać mecz na dużym ekranie. Być może nie każdy mecz byłby tego godzien i nie każdy przyciągnąłby tylu zainteresowanych. Chodzi tu jednak o Mecz, czyli spotkanie Wisły z Realem. media