Znane nago - Marketing przy Kawie
Znane nagoZnane nagoZnane nagoZnane nago

Znane nago

Znane nago
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Sceny erotyczne w filmach to od rejestracji na taśmie pierwszego pocałunku nieodłączny element kina, świetnie nakręcający sprzedaż. Rozwój Internetu i erotyzacja masowej kultury sprawiły, że serwis z wyselekcjonowanymi rozbieranymi scenami z hollywoodzkich produkcji zyskał silną markę, która tylko w ubiegłym roku przyniosła 5,3 mln dolarów dochodu. To tylko Ameryka...

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja