Mobile w Polsce i na świecie – podsumowanie 2017 rokuMobile w Polsce i na świecie – podsumowanie 2017 rokuMobile w Polsce i na świecie – podsumowanie 2017 rokuMobile w Polsce i na świecie – podsumowanie 2017 roku
Dla mobile to był owocny rok (fot. Visualhunt)

Mobile w Polsce i na świecie – podsumowanie 2017 roku

Mobile w Polsce i na świecie – podsumowanie 2017 roku
Monika Mikowska

Monika Mikowska

-

CEO, agencja Mobee Dick

Monika Mikowska

Monika Mikowska

CEO
agencja Mobee Dick

Współwłaścicielka agencji projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności marek w świecie mobilnym. Autorka bloga Jestem.mobi. Ambasadorka doskonałego mobile UX design, aktywna w branży interaktywnej od dziesięciu lat.

W ubiegłym roku po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę mobilną na świecie stanowiły więcej niż połowę wszystkich wydatków na reklamę digital. Większość z nas się nie spodziewała, że mobile – również w Polsce – będzie rósł szybko. Tyle że na palcach dwóch rąk można policzyć w Polsce duże firmy, które zrozumiały mobilną ewolucję i potrafią ją zaadaptować do swojej strategii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się