Dokąd zmierza reklama internetowa? Odpowiedź na to pytanie jest zarazem fascynująca i przerażająca. Jednego możemy być pewni. Wyświetlanie kreacji na chybił trafił i nachalne formaty reklamowe utrudniające internaucie życie odejdą w końcu do lamusa.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie ma w tym niczego dziwnego – reklama ma zachęcać, a nie irytować odbiorców. Nim jednak sięgniemy po szampana, by świętować zmierzch ery masowych kampanii, które obrzydły nam już doszczętnie, zastanówmy się nad następczynią takiej reklamy. Żeby nie okazało się, że wpadniemy z deszczu pod rynnę.
W kwestii reklamy internetowej napisano już chyba wszystko.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |