Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!
Reklama online – nie masowa, ale jaka? (fot. ocramgy/Fotolia.com)

Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!

Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!
Maciej Sawa

Maciej Sawa

-

, przedstawiciel Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, CEO OnAudience.com (grupa Cloud Technologies)

Maciej Sawa

Maciej Sawa

przedstawiciel Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, CEO OnAudience.com (grupa Cloud Technologies)

Menedżer z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem w obszarze sprzedaży. Specjalizuje się m.in. w wykorzystaniu technologii big data i sztucznej inteligencji w marketingu cyfrowym, monetyzacji danych oraz w zastosowaniu automatycznego modelu zakupu reklam (programmatic) w kampaniach online.

Dokąd zmierza reklama internetowa? Odpowiedź na to pytanie jest zarazem fascynująca i przerażająca. Jednego możemy być pewni. Wyświetlanie kreacji na chybił trafił i nachalne formaty reklamowe utrudniające internaucie życie odejdą w końcu do lamusa.

Nie ma w tym niczego dziwnego – reklama ma zachęcać, a nie irytować odbiorców. Nim jednak sięgniemy po szampana, by świętować zmierzch ery masowych kampanii, które obrzydły nam już doszczętnie, zastanówmy się nad następczynią takiej reklamy. Żeby nie okazało się, że wpadniemy z deszczu pod rynnę.

W kwestii reklamy internetowej napisano już chyba wszystko.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się