Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!
Reklama online – nie masowa, ale jaka? (fot. ocramgy/Fotolia.com)

Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!

Reklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!
Maciej Sawa

Maciej Sawa

-

chief commercial officer, OnAudience.com

Maciej Sawa

Maciej Sawa

chief commercial officer
OnAudience.com

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży, zdobytym w Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Włoszech i w Polsce. Od ponad 10 lat związany z branżą reklamy internetowej. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach marketingu efektywnościowego, blokowania reklam w Internecie, monetyzacji danych, automatycznego zakupu reklam online oraz e-mail marketingu. W OnAudience.com – hurtowni Big Data należącej do grupy Cloud Technologies – odpowiada za strategiczny rozwój całej platformy, oferowanych usług oraz tworzenie strategii sprzedażowo-produktowej.

Dokąd zmierza reklama internetowa? Odpowiedź na to pytanie jest zarazem fascynująca i przerażająca. Jednego możemy być pewni. Wyświetlanie kreacji na chybił trafił i nachalne formaty reklamowe utrudniające internaucie życie odejdą w końcu do lamusa.

Nie ma w tym niczego dziwnego – reklama ma zachęcać, a nie irytować odbiorców. Nim jednak sięgniemy po szampana, by świętować zmierzch ery masowych kampanii, które obrzydły nam już doszczętnie, zastanówmy się nad następczynią takiej reklamy. Żeby nie okazało się, że wpadniemy z deszczu pod rynnę.

W kwestii reklamy internetowej napisano już chyba wszystko.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się