Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?
Osiąganie wyników wymaga czasu. W dodatku reguły gry się zmieniają (fot. Pixabay)

Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?

Kiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?
AdvertisementAdvertisement
Anna Zalewska

Anna Zalewska

-

manager marketingu, agencja Widoczni

Anna Zalewska

Anna Zalewska

manager marketingu
agencja Widoczni

Pasjonatka content marketingu i marketingu internetowego. Kieruje zespołem ekspertów w agencji Widoczni. Łączy stanowisko marketingowe z wdrażaniem pracowników oraz szkoleniami z zakresu content marketingu. Dzień zaczyna od lektury dobrych biznesowych podcastów oraz branżowych blogów. W pracy najbardziej ceni kreatywne zadania realizowane z zespołem inspirujących ludzi.

Pozycjonowanie jest skuteczne, ale przynosi efekty dzięki długotrwałej pracy. To nie AdWords, które pozwalają dostać się do wyszukiwarki Google z dnia na dzień. Bo pozycjonowanie to nie kupowanie pozycji, lecz wypracowywanie ich. Ile taka praca trwa? Jak długo trzeba czekać, aby zobaczyć pierwsze efekty pozycjonowania?

Na początek warto krótko podsumować, jakie czynniki mają wpływ na pozycję strony w Google. Nie ma oficjalnych informacji o tym, jak działa algorytm Google. Tym samym czynniki, które wpływają na pozycjonowanie, poznaje się w praktyce.

Pozycjonerzy na podstawie własnego doświadczenia wyciągają wnioski. Jeśli budowa profilu linków przychodzących w znaczący sposób wpłynęła na widoczność witryny, oceniają to działanie jako skuteczne w procesie pozycjonowania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się