0 1 0 0 0 8.07.2004 Jacek SzlakMuza marketerówKomórka niedługo zastąpi mieszkanie: już można znaleźć w niej albumy ze zdjęciami, radio, gry, czasem PDA, niebawem również będzie można oglądać w niej telewizję oraz ściągać i odtwarzać muzykę z Internetu. Zanim to jednak nastąpi, można otrzymać za darmo odtwarzacz mp3 od Napstera. Marketerzy różnych firm prześcigają się w pomysłach, jak jeszcze sprzedawać muzykę. marketing mobilny
0 1 0 0 1 15.07.2004 Maria Rosiek-ŻurczakKomórka dla senioraCzy telefon komórkowy rzeczywiście jest dla każdego, jak próbują przekonywać nas operatorzy sieci komórkowych? Nie chodzi tu oczywiście o kwestie finansowe, lecz o umiejętność obsługi tego dobrodziejstwa naszych czasów. Z pewnością jest ono dla wielu, ale nie dla wszystkich. Jednak dzięki Szwajcarom - stwierdzenie „dla każdego” będzie w pełni prawdziwe. marketing mobilny
0 1 0 0 1 9.09.2004 Katarzyna OgórekKilka minut z dreszczykiemM-kupon staje się coraz popularniejszy, choć niektóre promocje są bardzo perfidne. Zmuszają nas do krążenia w pobliżu sklepu z promocyjną ofertą, tak aby w odpowiednim momencie zdążyć złapać zdobycz – promocje trwać bowiem mogą nawet kilka minut. marketing mobilny
0 1 0 0 2 10.11.2004 Urszula PęgielPrzypadkowy fotografWłaścicielem telefonu komórkowego z wbudowanym aparatem cyfrowym można zostać za symboliczną złotówkę - wystarczy przejrzeć oferty promocyjne poszczególnych operatorów. Nic zatem dziwnego, że jeden tylko producent tego rodzaju gadżetów - Nokia - może się pochwalić dwustoma milionami klientów rocznie. Skalę zjawiska zaczęli doceniać wydawcy prasowi – każdy właściciel maleńkiego aparatu fotograficznego staje się bowiem potencjalnym paparazzi, dostawcą niebanalnych i sensacyjnych zdjęć. marketing mobilny
0 1 0 0 0 12.01.2005 Paweł GruszeckiKampania, na którą nie ma mocnychNajnowsza i ostatnia zarazem koprodukcja Disneya Co. i Pixar Animation Studio - "Iniemamocni" - święci prawdziwe triumfy (200 mln dol. wpływów z biletów w samym USA). Najmocniejszą stroną tego projektu okazał się jednak high-tech marketing, który udowodnił, że telefony komórkowe do niejednego mogą jeszcze posłużyć. marketing mobilny
0 1 0 0 1 19.01.2005 Paweł GruszeckiNowocześni na siłę?Kiedy media donoszą o coraz bardziej zaawansowanych pracach nad informatycznym uniformem żołnierza XXI wieku, firma Motorola oraz producent odzieży Burton decydują się połączyć swe siły. Ich celem jest stworzenie kurtki, hełmu i czapki snowboardowej – wyposażonych w... telefon komórkowy i odtwarzacz MP3. I nie jest to bynajmniej jedyna koprodukcja Motoroli, która usilnie stara się poprawić wizerunek swojej marki. marketing mobilny