Sztuczna inteligencja może podpowiadać nam dobór strojów i dodatków kupowanych online – to już wiemy. Teraz miałaby też projektować odzież i dopasowywać jej rozmiary? To bardziej prawdopodobne, niż może się wydawać. A wszystko zaczęło się od fali zwrotów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Według GUS w 2017 roku około 30 proc. internautów kupiło odzież w internecie. Daje to wynik prawie 9 mln klientów w wieku od 16 do 74 roku życia. Dla porównania, na zakup sprzętu AGD poprzez kliknięcie zdecydowało się zaledwie 18 proc. Polaków korzystających z sieci.
Kto najbardziej lubi stroić się online? Jak wskazują dane Money.pl, osoby w wieku 25–34 lata.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.