Uszyte na miarę sztucznej inteligencji – ubrania w e-commerceUszyte na miarę sztucznej inteligencji – ubrania w e-commerceUszyte na miarę sztucznej inteligencji – ubrania w e-commerceUszyte na miarę sztucznej inteligencji – ubrania w e-commerce
Sztuczna inteligencja jak krawiec zdejmujący miarę (fot. kadr ze spotu Zozo)

Uszyte na miarę sztucznej inteligencji – ubrania w e-commerce

Uszyte na miarę sztucznej inteligencji – ubrania w e-commerce
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Sztuczna inteligencja może podpowiadać nam dobór strojów i dodatków kupowanych online – to już wiemy. Teraz miałaby też projektować odzież i dopasowywać jej rozmiary? To bardziej prawdopodobne, niż może się wydawać. A wszystko zaczęło się od fali zwrotów.

Według GUS w 2017 roku około 30 proc. internautów kupiło odzież w internecie. Daje to wynik prawie 9 mln klientów w wieku od 16 do 74 roku życia. Dla porównania, na zakup sprzętu AGD poprzez kliknięcie zdecydowało się zaledwie 18 proc. Polaków korzystających z sieci.

Kto najbardziej lubi stroić się online? Jak wskazują dane Money.pl, osoby w wieku 25–34 lata.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się