0 2 0 0 0 12.03.2019 Jarosław Frontczak, Iwona GorajM-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?Kiedy na przełomie XX i XXI wieku na rodzimym rynku zaczęły powstawać pierwsze platformy e-sprzedażowe, nikt nie spodziewał się rewolucji, która dopiero miała nadejść. Powstały nowe modele biznesowe, które są odpowiedzią na potrzeby współczesnego, digitalowego konsumenta. A ten oczekuje jednocześnie atrakcyjnej oferty i spójnej komunikacji za każdym razem, kiedy styka się z marką. e-commerce marketing internetowy marketing mobilny
1 2 0 0 0 10.03.2019 Jakub MüllerDokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije światCzy Netflix, który stworzył „House of Cards”, a ostatnio oscarową „Romę”, wprowadzi reklamy? Największy na świecie serwis streamingowy kilka lat temu przekonał Polaków, że warto płacić za filmy i seriale bez reklam. Dzisiaj rynek streamingu odzwierciedla paradoksy hiperkonkurencji typowe dla rynku mediów i reklamy. marketing internetowy marketing społecznościowy media
0 1 0 0 1 7.03.2019 Paweł GłąbDark patterns i sztuczki UX na stronach internetowych. Etyka i RODOZwodnicze interfejsy, które wymuszają na użytkowniku określone działania. Reklamy, które udają, że nimi nie są. Granica między tzw. dark patternem a wskazaniem pożądanej akcji na stronie WWW jest płynna. Takie praktyki mogą podlegać określonym przepisom prawnym. Kiedy? Jeśli wiążą się ze zdobywaniem czy wręcz wyłudzaniem danych osobowych przez wykorzystanie tego, że user nie jest do końca świadomy, z czym wiąże się jego akcja w serwisie. marketing internetowy prawo
0 5 0 0 0 5.03.2019 Małgorzata WolskaStrategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingoweMarki wnętrzarskie chętnie dzielą się treściami za pośrednictwem internetu. Stało się to już powszechną praktyką. Szkoda tylko, że jeszcze mało usystematyzowaną, szczególnie w kontekście planowania działań. Takie wyniki przyniosło badanie agencji Sfera Group „Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019”. content marketing influencer marketing marketing społecznościowy
0 1 0 0 1 28.02.2019 Piotr KujawaBlogi profesjonalne w branży IT – 5 błędów naszych interfejsówNiemal każdy software house, producent oprogramowania czy świadomy przedsiębiorca w branży IT publikuje artykuły na swoim blogu, niejednokrotnie w języku angielskim. Niestety, czasami nie przynosi to większych korzyści. Kliknięć może być wiele, ale porzucalność stron jest równie wielka. Może warto zwrócić uwagę na UI (user interface)? content marketing marketing internetowy marketing społecznościowy
0 5 0 0 0 26.02.2019 Jakub MüllerZakupy w stylu instagramowym. Contextual commerce – ważny trend w 2019 rokuW ostatnich tygodniach Carat i Edelman, dwa duże koncerny zajmujące się komunikacją marketingową, niezależnie od siebie prognozowały w swoich raportach, że kluczowym trendem w 2019 roku będzie handel kontekstowy. Jakie będą pozytywne i negatywne skutki upowszechnienia się zakupów w stylu instagramowym? e-commerce influencer marketing marketing społecznościowy trendy