Strategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingoweStrategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingoweStrategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingoweStrategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingowe
„Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019” – okładka raportu (źr. Sfera Group)

Strategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingowe

Strategia w głowie, nie na papierze, czyli jak polskie firmy wnętrzarskie planują działania content marketingowe
Małgorzata Wolska

Małgorzata Wolska

-

PR & content marketing manager, Sfera Group

Małgorzata Wolska

Małgorzata Wolska

PR & content marketing manager
Sfera Group

Specjalizuje się w komunikacji marek z branży wnętrzarskiej i budowlanej. Od blisko dziewięciu lat związana ze Sferą Group.

Marki wnętrzarskie chętnie dzielą się treściami za pośrednictwem internetu. Stało się to już powszechną praktyką. Szkoda tylko, że jeszcze mało usystematyzowaną, szczególnie w kontekście planowania działań. Takie wyniki przyniosło badanie agencji Sfera Group „Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019”.

Jak polskie firmy z branży wnętrzarskiej stosują i planują content marketing? Badanie na ten temat zostało przeprowadzone pod koniec 2018 roku. Pod lupę wzięto polskich producentów m.in. mebli, drzwi, podłóg, elementów dekoracyjnych czy armatury łazienkowej – łącznie 50 firm.

Korzystano z trzech metod: CATI, CAWI i PAPI, ze względu na preferencje przedstawicieli poszczególnych firm.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się