Marki wnętrzarskie chętnie dzielą się treściami za pośrednictwem internetu. Stało się to już powszechną praktyką. Szkoda tylko, że jeszcze mało usystematyzowaną, szczególnie w kontekście planowania działań. Takie wyniki przyniosło badanie agencji Sfera Group „Content marketing w branży wnętrzarskiej. Trendy 2019”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak polskie firmy z branży wnętrzarskiej stosują i planują content marketing? Badanie na ten temat zostało przeprowadzone pod koniec 2018 roku. Pod lupę wzięto polskich producentów m.in. mebli, drzwi, podłóg, elementów dekoracyjnych czy armatury łazienkowej – łącznie 50 firm.
Korzystano z trzech metod: CATI, CAWI i PAPI, ze względu na preferencje przedstawicieli poszczególnych firm.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.