0 1 0 0 0 26.06.2003 Dariusz ŁuszczekReklama w kamaszachDwaj piloci w kabinie supernowoczesnego samolotu. Pochłonięci lotem: „Długość: 23 stopnie N, szerokość: 45 stopni E” - wymieniają ze sobą informację. Nagle jeden z pilotów mówi: „Zmiana życia o 180 stopni”. Czego może to być reklama? marketing internetowy
0 1 0 0 0 3.07.2003 Dariusz ŁuszczekBill Gates kontra spam"Jak prawie każdy, codziennie dostaję tony spamu. Często są to oferty z poradami, jak pozbyć się długów, albo sposobami na szybkie zbicie majątku. To śmieszne" – napisał najbogatszy człowiek świata w liście otwartym do klientów Microsoftu. I zapowiedział walkę z nachalnymi reklamami rozsyłanymi pocztą e-mailową. A jest z czym walczyć – stanowią one bowiem już jedną trzecią wszystkich wysyłanych wiadomości. marketing internetowy
0 1 0 0 0 17.07.2003 Wojciech KaczmarekOkpij najlepszego kolegę z HeinekenemChcesz zrobić kawał koledze? Wykorzystaj najnowszą kampanię marketingu wirusowego Heinekena, prawdopodobnie najlepszą kampanię roku w tym rodzaju marketingu. Okpij, zanim sam zostaniesz okpiony! advertainment
0 1 0 0 0 22.07.2003 Halszka RyżewskaGłębszy wgląd w wirusową kampanię marketingową HeinekenaWłaściwie przeprowadzony marketing wirusowy pozwala, przy bardzo ograniczonych nakładach inwestycyjnych, dotrzeć do milionów osób. Co więcej, przesyłka wirusowa może być dużo skuteczniejsza niż zwykła przesyłka reklamowa. Za przykład takiej kampanii niech posłuży wirusowa kampania marketingowa Heinekena. Spójrzmy na jej mocne i słabe strony. marketing wirusowy
0 1 0 0 0 24.07.2003 Paweł PillerInternetowy desant MilionerówMasz do wyboru jedną z czterech odpowiedzi: A, B, C lub D. Jeśli nie znasz odpowiedzi na pytanie, możesz skorzystać z koła ratunkowego: pół na pół, telefonu do przyjaciela lub podpowiedzi publiczności. Skąd my to znamy? marketing internetowy
0 1 0 0 0 14.08.2003 Casper HaringWspólnota śmierdzących stópCóż może być obrzydliwsze od masturbacji na pralce automatycznej? Może zbliżenie do nosa swych ohydnie śmierdzących stóp i wąchanie swoich palców? Jak widać, praca agencji reklamowych może być w tych szalonych czasach całkiem „przyjemna”. advertainment