2 4 0 0 0 14.11.2016 Michał TomalWielokulturowe śniadanieCzy darmowy posiłek może być wystarczającą zachętą do przekraczania barier kulturowych? W Norwegii ostatnio okazało się, że tak – choć mieszkańcy tego kraju raczej nie potrzebują bezpłatnych poczęstunków. event marketing kampanie społeczne movement marketing
1 6 0 0 0 17.02.2016 Michał TomalJak groźny jest zakurzony miś?Są stałą dekoracją dziecięcego pokoju. Wyznają miłość, śpiewają, tulą do snu. Maskotki, bo o nich mowa, to wierni przyjaciele najmłodszych, a także niektórych dorosłych. Pluszak zwykle jest symbolem pozytywnych emocji, wspomnień, bezpieczeństwa. Ale w pewnej norweskiej kampanii społecznej jest on też śmiertelnym zagrożeniem. kampanie społeczne
4 2 0 0 0 13.01.2016 Michał TomalKochany tato, możesz dać mi coś cenniejszego niż bezpieczny samochódOjciec jako bohater reklamy to najczęściej troskliwy opiekun. Córka jest jego oczkiem w głowie. Tata w razie potrzeby zawsze poda jej pomocną dłoń – a dodatkowo wręczy atrakcyjny gadżet – i odmieni bieg losu. Czy tak zaangażowany rodzic może przyczynić się do krzywdy własnej córki? kampanie społeczne storytelling
6 12 0 0 0 4.11.2015 Mateusz LubczańskiZaangażowany artysta – zagrożeniem czy szansą dla marki?W czasach, kiedy wystarczy kilka kliknięć, aby anonimowo stworzyć stronę internetową czy zamieścić wideo na YouTube, dbanie o wizerunek marki jest coraz trudniejsze. Przekonała się o tym firma Kellogg’s. Jeden artysta śmiałym pomysłem chce uświadomić odbiorcom społeczną rolę bohaterów marki. Jego celem stał się Tony the Tiger – brand hero płatków śniadaniowych tej firmy. brand hero marketing partyzancki public relations shockvertising
1 2 0 0 0 19.10.2015 Michał TomalMyślisz, że mógłbyś u nas zostać?Taki tytuł, nawiązujący do „So you think you can dance”, ma norweska kampania społeczna w formie talent show. Jej bohaterami są uchodźcy, oceniani przez jurorów i internautów. Nagrodą jest azyl w Norwegii. kampanie społeczne
4 1 0 0 0 22.07.2015 Jacek SzlakReal-time marketing na dopalaczach„Co nagle, to po diable” – to przysłowie na pewno nie jest lubiane w agencjach próbujących swych sił w real-time marketingu. Właśnie szybka reakcja na wydarzenie medialne ma być siłą tej taktyki. Nie zawsze idzie to jednak w parze z jakością przekazu, co dobitnie pokazały reklamy PiS i GIS odnoszące się do dopalaczy. kampanie społeczne