0 1 0 0 6 26.02.2004 Dariusz ŁuszczekŻółty uśmiech palaczaOhydne zdjęcia zepsutych zębów i chorych organów pojawią się na pudełkach papierosów. Pokazanie konsekwencji palenia dla zdrowia ma wstrząsnąć palaczami. Shockvertising w służbie zdrowia – czy może być skuteczny? kampanie społeczne
0 1 0 0 2 2.09.2004 Maria Rosiek-ŻurczakChroń dzieckoKsiądz, psycholog, pedagog, wychowawca. Coś niewątpliwie łączy przedstawicieli wszystkich tych profesji. Są to osoby cieszące się powszechnym szacunkiem i uznaniem. Darzymy je zaufaniem i powierzamy im wychowanie dzieci. Osoby te stają jednak często pod pręgierzem oskarżeń o pedofilię. Akcja społeczna uświadamiająca zagrożenie tym zjawiskiem okazuje się działaniem jak najbardziej potrzebnym i aktualnym. kampanie społeczne
0 1 0 0 1 16.09.2004 Edyta WilkZdesperowany? – Postaw na swoim!„Postaw na swoim!” – to bynajmniej nie apel do zbuntowanej młodzieży ani krótka instrukcja załatwiania reklamacji lub spraw w urzędach. Pod tym hasłem przebiegać będzie społeczna kampania promująca postawę przedsiębiorczości, prowadzona przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w ramach programu „Marketing dla Przyszłości”. kampanie społeczne
0 1 0 0 1 7.10.2004 Jacek SzlakKaganiec oświatyCzy zdarzyło ci się kiedyś zaciskać pięści w kolejce za szczególnie powolnym klientem? Sprawdzałeś czasem, czy masz coś do obrony, przechodząc obok agresywnych grupek „napakowanych” dwudziestolatków? A czy wierzysz, że reklama może zmienić twoją postawę? Wątpliwości nie mają przynajmniej twórcy kampanii społecznej „Walcz z agresją, zacznij od siebie”. kampanie społeczne
0 1 0 0 7 27.10.2004 Jacek SzlakBolesna edukacja przed śmierciąPoczerniałe i wypadające zęby, szpetne narośle na szyi, kłopoty męsko-damskie – takie obrazki zafunduje nam Komisja Europejska. Nie jest to opis naszej przyszłości w Unii, lecz kampanii antynikotynowej przygotowanej przez Komisję. Drastyczne i szokujące sceny mają uświadomić palaczom ich bolesną przyszłość. kampanie społeczne
0 1 0 0 0 8.12.2004 Jolanta WęgrzynCzy Polacy to Krewniacy?Nie mają wspólnych korzeni, jednak pragną podzielić się tym, co najcenniejsze - oddać własną krew. Chęć niesienia pomocy wzmocniona sugestią więzów krwi została bezbłędnie zaadaptowana na potrzeby kampanii społecznej realizowanej przez Europejską Fundację Honorowego Dawcy Krwi. kampanie społeczne