Wielokulturowe śniadanie - Marketing przy Kawie
Wielokulturowe śniadanieWielokulturowe śniadanieWielokulturowe śniadanieWielokulturowe śniadanie
Od wspólnego śniadania może zacząć się nie tylko jeden dobry dzień (fot. Tine.no)

Wielokulturowe śniadanie

Wielokulturowe śniadanie
Michał Tomal

Michał Tomal

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Michał Tomal

Michał Tomal

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Czy darmowy posiłek może być wystarczającą zachętą do przekraczania barier kulturowych? W Norwegii ostatnio okazało się, że tak – choć mieszkańcy tego kraju raczej nie potrzebują bezpłatnych poczęstunków.

Nie tak dawno Thomas Hylland Eriksen (ceniony norweski etnolog i antropolog) podzielił się z czytelnikami swoich artykułów niepokojącą obserwacją. Otóż jego zdaniem obecne rozumienie terminu integracja często sprowadza się do formułki: „To obcy powinni stawać się bardziej tacy jak ja”.

W tym samym czasie norweski Czerwony Krzyż, krajowy publiczny nadawca radiowo-telewizyjny NRK oraz producent nabiału, firma Tine wyszli z inicjatywą wspólnej ogólnokrajowej akcji charytatywnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to