Myślisz, że mógłbyś u nas zostać?Myślisz, że mógłbyś u nas zostać?Myślisz, że mógłbyś u nas zostać?Myślisz, że mógłbyś u nas zostać?
Chcesz zostać w Norwegii? Masz półtorej minuty na prezentację (źr. NOAS)

Myślisz, że mógłbyś u nas zostać?

Myślisz, że mógłbyś u nas zostać?
Michał Tomal

Michał Tomal

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Michał Tomal

Michał Tomal

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Taki tytuł, nawiązujący do „So you think you can dance”, ma norweska kampania społeczna w formie talent show. Jej bohaterami są uchodźcy, oceniani przez jurorów i internautów. Nagrodą jest azyl w Norwegii.

Norweskie lato jest krótkie i kapryśne. By należycie je wykorzystać, mieszkańcy kraju fiordów tłumnie opuszczają miasta, stając się łowcami promieni słonecznych. W wielkich zakładach produkcyjnych gasną maszyny, w biurach telefony odzywają się z rzadka. Swe oblicze zmieniają także media, w których dominują prognozy pogody, rozmaite poradniki, rankingi piw, grillowanych potraw itp.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się