Real-time marketing na dopalaczachReal-time marketing na dopalaczachReal-time marketing na dopalaczachReal-time marketing na dopalaczach

Real-time marketing na dopalaczach

Real-time marketing na dopalaczach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

„Co nagle, to po diable” – to przysłowie na pewno nie jest lubiane w agencjach próbujących swych sił w real-time marketingu. Właśnie szybka reakcja na wydarzenie medialne ma być siłą tej taktyki. Nie zawsze idzie to jednak w parze z jakością przekazu, co dobitnie pokazały reklamy PiS i GIS odnoszące się do dopalaczy.

Ubiegły tydzień upłynął w reklamie pod znakiem dopalaczy. Wszystko spowodowane zostało pojawieniem się na rynku nowej substancji psychoaktywnej o nazwie Mocarz, która doprowadziła do zatrucia kilkuset młodych osób.

Najpierw w poniedziałek Prawo i Sprawiedliwość opublikowało w swoim kanale na YouTube spot zarzucający rządowi Ewy Kopacz i – szerzej – Platformie Obywatelskiej nieudolność w walce z dopalaczami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się