Zaangażowany artysta – zagrożeniem czy szansą dla marki?Zaangażowany artysta – zagrożeniem czy szansą dla marki?Zaangażowany artysta – zagrożeniem czy szansą dla marki?Zaangażowany artysta – zagrożeniem czy szansą dla marki?
Tony w nowej roli (fot. kadr ze spotu)

Zaangażowany artysta – zagrożeniem czy szansą dla marki?

Zaangażowany artysta – zagrożeniem czy szansą dla marki?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

W czasach, kiedy wystarczy kilka kliknięć, aby anonimowo stworzyć stronę internetową czy zamieścić wideo na YouTube, dbanie o wizerunek marki jest coraz trudniejsze. Przekonała się o tym firma Kellogg’s. Jeden artysta śmiałym pomysłem chce uświadomić odbiorcom społeczną rolę bohaterów marki. Jego celem stał się Tony the Tiger – brand hero płatków śniadaniowych tej firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się